Ik denk pas als Gijs een broertje of zusje gekregen heeft, dan verhuist de babyfoon naar de "nieuwe" baby-kamer.. Maar voorlopig vind ik hem veel te handig, vooral door t lampje dat in die van ons zit...
Hier vanaf de geboorte geen babyfoon gebruikt . Dus niet gestopt met het gebruik ervan maar gewoon nooit mee begonnen. Maar als je hem wel gebruikt en twijfelt of je hem wel of niet wil blijven gebruiken, zou ik echt niet naar anderen luisteren van goh die zijn allemaal met 10 maanden al gestopt, nou dan word het voor mij vast ook tijd . Nee gewoon niet naar anderen kijken, maar naar jezelf, pas wanneer het voor jou gevoel fijn is om geen babyfoon meer te gebruiken zou ik ermee stoppen . Liefs, Hanneke!
Mijn zoontje is 1,5 jaar oud en gebruik m nog steeds! Ik hoor m niet als ik beneden zit of in de tuin, ideaal ding die babyfoon en zo hoor ik m direct!
Wij gebruiken hem voorlopig nog gewoon elke dag, hoor. Ben ook nog lang niet van plan ermee te stoppen. Als de kleine boven ligt en wij hebben beneden de tussendeur dicht (voornamelijk 's winters natuurlijk), dan duurt het veel te lang voor we 'm horen. Nu in de zomer kunnen we wel eens vergeten 'm aan te zetten en omdat alles open staat geeft dat niet. Als je erover denkt de babyfoon weg te doen, kun je natuurlijk gewoon eens een dagje (of een weekje) zonder proberen. Als het je bevalt kan ie weg, bevalt het niet, dan heb je 'm zo weer terug gezet
Ik gebruik hem nog steeds, heb een redelijk groot huis en als ik de dieren buiten verzorg is het wel fijn om hem mee te nemen, anders doe ik alles zo gehaast.
al heel snel... vind het gewoon handig om m nou in huis te huis te hebben, als de kinderen huilen horen we het wel.
Heb er tot nu toe nog nooit een gebruikt. Woon gelijkvloers.We horen haar wel bijna altijd.En de keren dat ik in de tuin zit zijn op een hand te tellen.
nog steeds... staat bij de oudste... we hebben een diepe tuin en ik hoor hem niet achterin de tuin. de jongste is overdag nog steeds beneden en die krijst wel wat harder haha
Wij gebruiken de babyfoon nog steeds. Hoor hem beneden wel, maar pas als hij echt aan het huilen is. Dus vind het prettig om het te horen als frummel wakker is.