Hallo allemaal, Over een kleine twee weken gaan we met de auto naar Italië. We gaan in de avond na de fles van 23.00 rijden. We nemen ruim de tijd voor stops. Nu is mijn vraag: wat moet ik niet vergeten mee te nemen voor mijn zoontje van 6 maanden? Voor onderweg: - melk, flessen en water - vestje - draagzak - speeltjes - fruit hapje Voor daar: - zetpillen - zonnebrand - verzorgingsproducten - iets tegen doorkomende tandjes (nu nog geen last van, maar je zal net zien) - aluminiumfolie om ramen af te plakken (gordijnen stacaravan zijn vaak niet zo donker)
Ik had Bumba op de iPad gezet en zo'n houder ervoor gekocht waarmee je hem aan de hoofdsteun bevestigd. Soms konden we niet meteen stoppen als hij er genoeg van had, dus dan zette ik dat ding ff aan Speelkleed voor daar zou ik ook meenemen. Muggennet ook. En eigen lakentjes. Babyfoon.
Genoeg melkpoeder, zodat je er daar niet achteraan hoeft en luiers/doekjes in ieder geval genoeg voor de eerste dagen.
Verkopen ze in het buitenland ook pampers? Of is dat Hollands? Hij kan tot nu toe alleen tegen de pampers luiers 😬
Dan zou ik zelf pampers meenemen voor 2 weken, gewoon alle ruimte in de auto opvullen met pampers en billendoekjes
Pampers hebben ze daar ook. Ik zou voldoende beddengoed meenemen, 1 keer doorlekken of spugen en je hebt een probleem. Zelfde geld voor kleding, voor elke dag een setje en voor elke dag reserve. Neemt in die kleine maatjes toch amper ruimte in. Een opblaasbadje, dan kun je je kleine bij de caravan in bad doen in plaats van klungelen in de douche op de camping.
Ja neem twee dekentjes mee denk ik, 2 lakentjes en 3 matrashoezen voor het campingbedje. En natuurlijk alle hydrofielen
We zijn in februari naar Italië geweest en ze verkopen daar gewoon overal pampers hoor, zou zelf dus niet te veel meenemen. Ook hebben ze daar gewoon voldoende keus in potjes groenten en fruit en wanneer je twijfelt, bij een apotheek spreken ze altijd wel Engels. Ik zou zelf nog een bijtring meenemen..
Ik geloof dat je volledig fles voeding geeft? Zo niet, en ook dikke tip voor de bv moeders die op vakantie gaan: neem dan absoluut een kolf mee! Zelfs als je nooit flesjes geeft. Mijn zoon ging op vakantie borstweigeren en ik was dus GIGA blij dat ik dat ding mee had genomen, ookal had ik hem thuis nooit nodig. Verder een paar zakjes ORS, voor de zekerheid. Kun je vaak bij plaatselijke apotheek wel krijgen, maar ik ben altijd graag goed voorbereid