Beste dames, Ik weet absoluut niet wat dit betekend(heb het bij de oudste nog nooit gezien) Maar sinds een dag of 2 als je mijn dochter op het laminaatvloer legt gooit ze haar billen omhoog en weer omlaag(een soort wipbeweging) af en toe probeerd ze heel kort haar benen onde haar achterwerk te plaatsen. Is dit de 1e tekenen van proberen te tijgeren??? Ik heb dit echt niet bij de oudste gezien,want die begon meteen met 8 maanden met tijgeren.de jongste is over 4 dagen 8 maanden
Haha! Dit doet Dennis ook, een vrij onnozel gezicht is 't nog. Maar volgens mij is het een eerste aanzet tot tijgeren / kruipen, proberen vooruit te komen in elk geval.
Onze jongste doet dit ook, gecombineerd met heel druk trappelen en proberen afzetten met de voetjes. Meestal drukt ie tegelijkertijd zijn hoofdje in de vloer, dus vooruitkomen doet ie nog niet, haha Denk idd ook dat het een eerste begin van tijgeren oid is!
Die van ons doet het ook alleen blijft ze makkelijk een halve minuut staan als een aapje op handen en voeten Zo dus:
hier ook gedaan... even later ging ze "opdrukken" en heel kort daarna begon ze te tijgeren en te kruipen.