dochter gooit koffie over laptop

Discussion in 'De lounge' started by A2CA, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    met een beetje geluk kun je misschien de hardisk er nog uithalen, maar mijn man zegt dat ie ´fucked ´is... sorry, hij is engels.

zwarte koffie of ook met melk en suiker? Dat laatste maaktb de boel van binnen ook nog helemaal plakkerig.

2. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

Jun 20, 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ja wilde net hetzelfde vragen, wat zat er in de koffie? Ik heb hetzelfde een keer meegemaakt maar met water. Een paar dagen ondersteboven in een zak met heel veel rijst en ik heb mijn laptop kunnen redden. Maar als er suiker in de koffie zat, dan vrees ik er inderdaad voor.

3. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hoi dames sorry voor de late reactie. Mijn latop doet het het weer gelukkig! Er zat melk en suiker in de koffie. Alleen doen sommige toetsen raar, ik kan ze bijna niet indrukken lijkt net alsof ze aan elkaar plakken. Maar het allerbelangrijkste mijn fotoos zijn terug! Ik ga vanmiddag meteen een stick halen om alles erop te zetten. Ik was me echt geschrokken en verdrietig, maar een harde les. Mijn dochtertje kon er niks aan doen, neem haar ook niks kwalijk. Een harde les om van te leren dus.

4. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier al met thee en met cola gehad.

Vooral niet aanzetten !!!!

Eerst minimaal 2 dagen laten drogen (evt op de verwarming), en dan pas proberen aan te zetten. Vaak doet hij het dan weer.

5. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Vaak is het bij laptops zo dat je je toetsen eraf kan trekken. Dan kan je vaak met een wattenstokje of iets dergelijks er tussen reinigen. Dan plakken ze niet zo.

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Dankjewel voor de tip, het typt ook echt niet fijn het is ook nog de spatiebalk hij gaat stroef en pakt soms niet.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nu alsnog die foto's zo snel mogelijk eraf halen.

en dan toetsen eraf inderdaad en schoonmaken, ik zou hem ook op zijn kop nog even een dag laten drogen.

water schade sijpelt door he, dus kan zomaar wel nog stuk gaan.

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    mijn man had bier over de laptop laten vallen.
    en mijn laptop luste dat ook niet. gelukkig dekte onze verzekering dit wel.
    Naar een comp.bedrijf gegaan. Daar kregen we een nieuw toetsenbord en hebben ze de laptop van binnen gereinigd. Suikkers kunnen doorreten oid zei die man (ik geloof het allemaal wel;P) Kosten waren 80 euro in totaaal

9. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Ik hoop echt voor je dat je de foto's er op een of andere manier nog vanaf kunt halen. Na het lezen van je verhaaltje staat het branden fan de foto's op een cd nu in ieder geval op mijn to do lijst!!

10. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Zo heeft mijn laptop al rode vodka redbull gehad, cola en de laatste keer weer ranja...na drogen en reinigen doet hij het nog prima:)

11. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,574
    113
    hier is er ook koffie ( met melk en suiker)over heen gegaan, laten drogen en na een week of twee deden alle toetsen het weer

12. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Ik heb ooit een fles pils omgestoten over mijn laptop. Dikke paniek uiteraard! Hij ging het wel weer doen nadat hij opgedroogd was, en de beste remedie tegen 'plakletters' is ze als een bezetene zoveel mogelijk indrukken totdat ze weer los zijn...

Ik ben echter wel op zoek naar een oplossing voor mijn bijna tweejarige die als hobby graag de kapjes van de lettertoetsen afsloopt... :D

13. A2CA

A2CA Niet meer actief

Gelukkig ben ik niet de enige waarbij het is gebeurd. Ik merk in het begin dat ik de laptop had dat ik echt niet erbij dronk bang voor dit soort dingen. Maar na een tijdje wat minder voorzichtig.

Share This Page