Deze wilde ik ook tippen. Dochter zit inmiddels in 4 VWO en gebruikt het nu al 3 jaar. Voor haar werkt dit heel goed en doordat ze de woordjes er zelf in zet, leert ze daar inderdaad ook al van. Alleen had ze deze week een toets Engelse woordjes waarvoor ze meer dan 500 woordjes moest leren en eigenlijk te laat was begonnen met de woordjes erin zetten. Dat kostte dus veel tijd en gaf even stress.. Nu krijgt ze elke periode zo'n toets blijkbaar, dus heb haar aangeraden al meteen te beginnen met af en toe even 2 bladzijdes woordjes in te typen zodat ze daar de volgende keer geen stress over hoeft te hebben. Een tijdje geleden is de gratis versie van Quizlet overigens nogal uitgekleed in mogelijkheden, maar wij hebben zonder aarzelen een jaarabonnement van 32 euro afgesloten voor haar omdat ze er zoveel aan heeft.
Misschien kan je dochter alleen de moeilijkste woorden erin zetten? Hier zitten ze volgens mij met een schoolaccount op quizlet.
Even aan dochter gevraagd, zit in de 2e. Een 1 krijg je alleen bij spieken. Als je slecht geleerd heb sleep je er altijd nog wel een 2 of 3 uit.
Bij ons is spieken een 0. Een 1 zou dus betekenen dat ons kind te weinig leerde, duidelijk meer uitleg nodig heeft of zijn voeten er aan veegde. Gsm weg tijdens het leren, beetje meekijken wat ze doen en eventueel eens opvragen zou ik doen.
Haar kennende wil ze er alles in hebben want met Quizlet leert ze het fijnst. Kan ook best als ze nu maar vast langzaamaan begint en zo dus niet alles ineens hoeft te doen.