Mijn zoontje was echt gek op zijn speentje en we wilden hem er erg graag af. Hij had alleen nog een speentje voor het slapen, maar als hij overdag zijn speen zag, deed hij hem gelijk in zijn mond. Nu is hij een paar dagen geleden vervelend gevallen (op zijn mond) en had twee sneetjes (redelijk ) diep in zijn tong. Het bloede echt super erg. Heel zijn mondje liep vol bloed. Hij natuurlijk super geschrokken en huilen. TOen hij 's avonds zijn speentje in wilde doen, was het gelijk weer huilen en 's nachts een paar keer wakker en elke keer was het auw. Echt zielig. Maar..... hij was in een keer van zijn speentje af. Nooit meer om gevraagd. Als hij zijn zusje ziet (1 maandje oud) met haar speentje, zegt hij 'Nanne (Sanne) peen (speen), Ten (Sem) niet peen. Een geluk bij een ongeluk dus.
Dat is fijn zeg! Nouja, dat vallen niet natuurlijk. Scheelt je straks weer een hoop tijd en moeite om het af te leren
Hee handig! Hoe moet ik hem laten vallen om zijn tong te bezeren?? Grapje natuurlijk, maar jouw kereltje is er wel lekker vanaf! Mijn zoontje mag hem nog wel hoor, heeft m ook alleen in bed.
Oooh dus zo krijg ik die tut hier afgeleerd hiih grapje! Ff schrikken maar wel fijn dat je er zo 'makkelijk' vanaf bent gekomen!
Haha 'Don't try this at home...' Inderdaad een geluk bij een ongeluk. Hier nog lekker een speenzuiger hoor (8 maanden) maar we proberen haar het wel langzaamaan wat af te leren.