hoi dames mijn meid noemt Amaryllis Emanuellla clint ...en dan de achternaam voor een jongen zijn we der uit Daymien met 2 puntjes op de laatse e een meisje zal 9 van de 10 Sydney of chayenne zijn maar zou ik dit kleine wondertje nu ook 3namen geven ?? hoor het graag groetjes
Als je mooie namen hebt, maar ik zou het niet doen omdat je het idee hebt dit verplicht te zijn omdat de eerste dat ook heeft.
mooie namen mmm heb die niet nee maar is dit dan niet raar de eerste wel en de volgende niet ?? Amaryllis is haar roepnaam hebben we gekozen . Emanuella is omdat men man zo zou genoemt hebben en voor men sm en clint is men overleden broer dus eigenlijk een beetje een vernoeming
Ik zou het wel doen. In ieder geval 2 namen! Zou het raar vinden als de eerste 3 namen heeft en de tweede dan maar 1.
ja dat dacht ik dus ook ooh jemig welke namen dan ?? ook een roepnaam , mooie naam , en vernoeming ????
Ja, of 2... Als je er niet meer hebt?! Haha! En wat je dan als 2e naam doet.. Een favoriet of een vernoeming.. Ja, dat is aan jullie!
Dit dus! Hoeft toch niet per se vernoeming te zijn? Kan ook gewoon wat jij mooit vindt staan Of misschien alleen een 2e naam.
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo in dit soort namen zit, dus vind het moeilijk om een suggestie te doen, maar voor een meisje vind ik een combi van jouw twee namen goed bij elkaar passen dus: Sydney Chayenne jongetje: daymiën Thierry of Daymiën Delano misschien iets?
Sydney Chayenne kan ik niet combineren als er ooit een meisje bijzou komen dan nog word het de andere naam van de twee Daymien delano vind ik wel iets hebben maar die DD niet zo
Onze dochter heeft 2 namen, 2e naam is afkomstig van een opa die tijdens de zwangerschap is overleden. Onze zoon krijgt maar 1 naam.
Ik heb zelf een heel andere stijl qua namen, maar ga toch een gokje wagen om je te helpen voor 2e/ 3e namen: Meisje: Dawn Jaimy Celeste Willow Melody Destiny Imogen Fay Gracie Holly Valerie Seraphina Jongens Keano Jayden Lucien/Lucius/Luke/Lucas Timothy Jesse .. Verder kom ik momenteel niet Vind je iets leuk?
Ik zou er voor kiezen om beide kids evenveel namen te geven, zodat het mooi 'gelijk' blijft en past bij elkaar!