Ik heb het zelfde gehad. Bij een jaar wouden wij eigenlijk al een armbanden geven, maar durfde het toen niet aan. Met 2 jaar weer naar de winkel gegaan en ze praatte als brugman om mij er een goed gevoel bij te geven. We solderen en dan moet ze wel heel sterk zijn als het haar lukt!!! Eerste armbanden was een compleet armbanden met bedels. Hele sterke verbinding, maar de lieveheersbeestjes zelf kreeg ze toen kapot ( het gekleurde gedeelte).Toen mocht ik een nieuwe uit kiezen, maar die hadden ze zelf gesoldeerd en toen kreeg ze dus de bedels er af. Toen ik terug kwam kreeg ik een beiderhande tante. Ja daar kunnen wij ook niks aan doen, ze wou hem wel opnieuw solderen, maar dan moest ik gewoon betalen. 7 euro. Wij geven onze dochter dus de eerste 10 jaar ook geen bedelarmband meer en gaan niet meer terug naar de winkel waar we deze hadden gekocht. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/425848-armband-bedel.html
Bij mijn dochter ontdekte ik op een dag dat er een knoopje van een bloesje of vestje ofzo af was. En 2 dagen later vond ik die pontificaal in dr poepluier terug Toen was ze volgens mij 1 ofzo.
haha, ik hoop dat die van mij morgen of overmorgen ook een beetje goed mikt en hem in het zicht legt haha. Maar dan ben je vast goed geschrokken?
mijn meisje heeft een pandora armband en die krijgt ze echt niet stuk! die zijn echt heel stevig dus als je voor je meisje echt graag een armbandje wil, raad ik je die aan!
Even los van die armband.. Denk ook aan je dochter, kijk goed of die er wel echt uitkomt. Zie je na een paar dagen nog niks, ga dan ff langs de huisarts. Hou goed in de gaten of ze geen buikpijn, koorts enz krijgt. Meestal komt zoiets er wel uit, maar in enkele gevallen kan het achter blijven. Succes!
bedankt voor de tip! kijk het ff aan tot donderdag, als ie er dan niet uit is, bel ik wel ff met de huisarts. Misschien loop ik morgenvroeg sowieso wel ff langs om het te melden.
Ik heb vroeger keer op keer van die plastic glaze speentjes ingeslikt ( aan z'n gekleurd koord) en kwamen er altijd weer uit . Een Bedeltje komt er dus ook wel uit. Zou tot een jaarof 3 geen kleine onderdelen geven trouwens ook niet bedeltjes aan armbandjes. Ze stoppen alles in de mond ( of neus/oor) en dat gaat weg als ze wat ouder zijn.
Zo'n pandora-armband klinkt inderdaad ook wel goed. Helaas kan ik er online maar weinig informatie of ervaringen over vinden. Ik wist niet dat ze die ook in kleine maatjes verkochten? Worden die op maat gemaakt? Zijn ze dan even grof als de volwassen variant of hebben ze een kleinere collectie voor kinderen? Maar de ingenieuze sluiting krijgt een kindje niet zomaar los, en zelfs al is hij los dan gaan de kralen, met een stopper er niet zomaar vanaf.
Nee eigenlijk niet, wat ik had geen idee dat ze 'm opgegeten had. Ik miste een knoopje maar dacht dat die ergens op de grond zou liggen ofzo, opeten had ik niet bedacht. Tot ik 'm dus in d'r luier vond en toen stond ik wel even heel verbaasd te kijken (heb er zelfs een foto van gemaakt haha).
is niet zon sluiting als wat op volwassen armbanden zit hoor maar voor de rest hetzelfde alleen kleiner ook de bedels zijn kleiner weet niet bij welke maat het begint maar mijn meisje kon hem met anderhalf omhebben en zat er regekmatig aan te trekken maar krijgt hem echt niet los! is prijzig maar wel heel leuk en stevig!