Ik heb morgen een echo en verlies nu ineens slijm/vocht met wat bloed.. Voelde het lopen en op de wc kwam er nog wat uit.. Gaat het nu nog mis!? Ben heel erg bang nu
wel fijn dat je er morgen 1 hebt. denk dat t idd van dat tillen is! snap je angst vond t gisteren zo al spannend maar waarschijnlijk heb je gewoon goeie echo! kon niet meer slapen pff
heb je er buikpijn bij.? zo niet dat probeer te relaxen en rusten. ik heb dit bij 5weken 6 dagen gehad en op 7 weken ik heb gisteren een mooi gezonde echo en hartje gehoord. ik had dit van zwaar hoesten (moet er al antibiotica voor nemen) laat je niet meteen gek maken over miskramen, ben je onzeker, gewoon spoed bellen en vragen of je mag komen. dan maken ze een echo om te kijken.. ben je gelijk gerust gesteld en dat is ook véél beter voor je kleintje. (ik weet wel niet of dit zo in nederland werkt, maar in belgie mag je gewoon bellen en zeggen ze dat je mag afkomen voor een "spoed" echo)
Wat schrikken zeg. Hoop dat het niets te betekenen heeft. Ik duim voor je en hoop op een geruststellende echo!
Ik heb geen bloed meer gehad en ook geen kramp..Helemaal geen kramp.. Maar beetje zeurderig gevoel.. Om half 10 echo.. Pff jeetje zeg.. Keek zo uit naar deze echo maar nu durf ik niet eens te kijken
Ik heb ook een paar keer bloedverlies gehad in de afgelopen weken en 1 keer vrij heftig. Het maakt je enorm onzeker maar het betekent niet dat het meteen mis is. Bij ons is gaat alles tot nu toe nog steeds goed. Ik hoop dat je een mooie echo hebt zometeen. Succes!
Ach meid, dat is schrikken!! Hopelijk heeft het niets te betekenen en heb je straks een mooie echo! Fijn dat het bloeden gestopt is.
Je schreef zelf al dat je moest tillen op je werk en daar een gespannen buik van kreeg. Je baarmoedermond is veel meer doorbloed tijdens een zwangerschap en tijdens het tillen kan er een vaatje knappen. Zo ook tijdens bijvoorbeeld veel hoesten of tijdens het vrijen. Veel vrouwen hebben ook meer afscheiding tijdens de zwangerschap dus dat je slijm en bloed verloor hoeft echt niets te zeggen. Bij bloedverlies blijft een zwangerschap in 50% van de gevallen gewoon goed gaan. En dat het bloedverlies nu is gestopt is hopelijk een goed teken. Succes voor zo met de echo!