Dochter rare bult op haar buik

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Wanneer ik deoderant opspuit wil mn dochter van 3 dit ook. Zo ook vanavond ze doet naar shirtje omhoog zie daar ineens een hele rare bult zitten, paar cm boven haar navel. Nu komt ze net naar me toe en zegt Mama, Gilani heeft au. Ik zeg wijs eens aan meisje waar je pijn hebt. Ze doet dr shirtje weer omhoog en wijst die bult aan.
    Ik ga maandag zowiezo met haar even langs de dokter, maar iemand misschien enig idee wat dit zou kunne zijn?

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Misschien een foto erbij? Dan kunnen we even mee kijken :)

3. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    mischien een navelbreukje maar ik weet niet of dit ook boven de navel kan....

4. MamaVanGilani

Ik zit op mn telefoon en kan de foto's niet uploaden. Is er een andere manier dat ik m kan laten zien?

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Mijn zoontje heeft ook een bultje op zijn buik net boven zijn navel. Ik merkte het een keer op bij het naar de wc brengen. Ik kon het bultje tussen mijn vingers pakken en bewegen. Hierna zei mijn zoontje ook dat hij au had daar. Bij de dokter bleek het een vetbultje te zijn. Daarna hebben we zoonlief trouwens nooit meer erover gehoord dat het pijn deed ofzo.

6. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Het klinkt als een navelbreuk. Ik heb het ook (naar mijn eerste zwangerschap gekregen). Bij mij doet het echter geen pijn en sinds ik veel buikspieren oefeningen doe is ook minder geworden.
    Maar als je dochtertje pijn heeft zou ik toch bij de HA laten nakijken.

7. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Geen idee wat het zou kunnen zijn maar zou langs de ha gaan en niet maandag pas...

8. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik heb geen idee wat het kan zijn, dus daar kan ik je niet bij helpen. Het enige wat ik je nu wil meegeven is om goed naar je moedergevoel te luisteren. Als jij bang bent dat het iets is wat spoed zou kunnen hebben, bel dan even met de HAP. Je kunt ze trouwens altijd bellen he, je hoeft er niet meteen naar toe. Zij kunnen je aan de telefoon vertellen waar je op moet letten en weten misschien wat het kan zijn. Ik ben normaal gesproken namelijk altijd iemand die als snel roept dat het wel kan wachten tot na het weekend, maar in dit geval slaat zelfs bij mij de twijfel toe.

9. MamaVanGilani

Ze ligt nu lekker te slapen. Bel morgen toch eventjes voor de zekerheid vind het zo raar ineens uit t niks.

10. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Misschien een vet bultje of een scheurtje in de buikwand.

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    bij een breuk ( als het een navelbreuk of een breuk in de buikwand is) moet je altijd wel even opletten dat haar darmpjes niet knel zitten, in extreme gevallen kan dat nl.... dus als ze heel veel pijn krijgt ( niet te harden, kronkelen van pijn en bijv. overgeven erbij dan niet wachten direct hap bellen.....

Kans is heel klein, mar mijn darm heeft een keer klem gezeten... had een illius.,...dus waarschuw toch even.

12. LoesjeX

LoesjeX Actief lid

20 okt 2013
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter had ook ineens een flinke bult, in haar nek. Ht deed zeer en zag er raar uit, rood en best n grote plek. Wij ons maar afvragen wat het was. Was te groot voor een muggenbult, het was geen vetbultje, ook geen insectenbeet... Puistje dan, nee ook niet.. Twee dagen later kreeg ze ineens allemaal bultjes overal, al waren dat meer blaasjes. En toen pas snapten we het ineens. Bleken dus de waterpokken te zijn......

Ik zeg natuurlijk niet dat je dochter waterpokken heeft. Maar het kan dus ook gewoon iets onschuldigs zijn.

Deel Deze Pagina