Omdat ik het rete irritant vind dat ik in het andere topic maar 1 nummer mag noemen, en dit ook de tijd van de top zoveels aller tijden is: wat zijn jouw 10 favoriete nummers ever? Hoeft niet op volgorde (mag wel). Mijn lievelingsnummers, in willekeurige volgorde: Just - Radiohead Run - Snow Patrol Back 2 good - Matchbox twenty Somewhere only we know - Keane Lakini's juice - Live The scientist - Coldplay Mr Jones - counting crows I want you back - Jackson Five Slide - goo goo dolls One week - barenaked ladies Ik kan er nog wel 20 van maken ook, maar ergens moeten we och stoppen
Tourist lemc, horizon. Kwam uit net na de aanslag in Brussel. Supermooie tekst maar voor Nederlanders raad ik het met ondertiteling aan. Michael Jackson, man in the mirror Britney Spears, where are you know Stan van Samang, goeienmorgend, goeiendag Anti flag, one trilion dollars. Over hoe het in deze wereld werkt. Verder heel veel maar kom op dit moment niet op namen en titels. Op deze kom ik dus zal wel in mn top 10 staan. Dat liedje wat nu uit is vind ik ook geweldig, son of a bitch?
Away - deine lakaien Amour - Rammstein Ohne dich - rammstein Running to the edge of the world - marilyn manson Poison- Alice Cooper Ava adore - smashing pumpkins In joy and sorrow - Him Forgive me father I have sinned - cradle of filth Don't cry - guns n roses For my fallen angel - my dying bride Nummers waar ik nooit genoeg van krijg
Poeh, wat als eerste in me op gaat komen 1 Kansas- dust in the wind 2 Boudewijn de groot- avond 3 frank boeijen - zeg me dat het niet zo is 4 Kensington - sorry 5 Simon and garfunkel - sound of silence 6 Metallica - nothing else matters 7 R.E.M losing my religion 8 within temptation stand my ground 9 rolling Stones paint iT black 10 scorpions send me an angel
Oh leuk. Ik hou van veel soorten muziek, maar dit is mijn lijstje in willekeurige volgorde: - Andre Hazes - Waarom - Beyonce - Ave Maria - Snow Patrol - Run - Metallica - Master of Puppets - Metallica - Blackened - Etta James - I'd Rather go blind - Radiohead - Creep - Prince - Purple Rain - George Michael - Somebody to Love - Queen - Friends wil be Friends Eigenlijk heb ik aan 10 niet genoeg.. Ozzy Osbourne met Dreamer moet er eigenlijk ook bij evenals Biohazard met Tears of Blood.
In willekeurige volgorde: The fray - look after you Snow Patrol - Run Bif Naked - lucky Take that - Rule the world Lily Allen - life for me Boy sets Fire - requiem Sean Paul & Alexis Jordan - got 2 luv u Bush - out of this world Foo fighters - everlong Alicia Keys - no one Aventura - obsession Stiekem lekker 11 gekozen
Willekeurig Kings of Leon - Sex on fire Pink - Just give me a reason + So what! (deze smokkel ik xd) Linkin Park - In the end Led Zeppelin- Stairway to Heaven Alanis Morissette - Everything Ed S - The a team Dire Straits - Sultans Of Swing Eric Clapton - Tears in heaven Fleetwood Mac - Big love Jewel - Hands Kansas - Dust in the Wind Krezip - Sweet goodbye Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light Within Temptation - Never ending story Hmz next topic: Top 100 favoriete nummers Add: toen ik ging zoeken was er nog geen reactie. Ik kan hem nog wel even verlengen want ik zie nog een hoop goede voorbij komen Live - Overcome + Heaven + Run Away Go Go Dolls - Iris Poison- Alice Cooper R.E.M losing my religion within temptation stand my ground Metallica - Master of Puppets + Unforgiven Radiohead - Creep
Redelijk willekeurig: Nas - Dance Tupac - letter 2 my unborn child Tupac - Dear mama Royce da 5'9" - give up your guns Eminem - careful what you wish for Anouk - nobody's wife Beyoncé - save the hero Frankie J - daddy's little girl Maaike ouboter - lijmen Jess glyne - take me home Sommige hebben me echt door bepaalde tijden in mijn leven geholpen (of doen dat nog zoals de laatste 2). Muziek heeft me in mijn leven altijd overeind gehouden. Ik kon daar mijn gevoel in kwijt, bij huilen, bij nadenken. Grappig dat nu het goed met me gaat ik een stuk minder gevoelig ben voor betekenisvolle teksten, maar meer toe trek naar bepaalde stijlen waar ik juist niks van de tekst versta.
Nelly Furtado - Try (ons liedje ❤️ Elke keer speciaal als ik hem weer hoor) Hoobastank - The reason Coldplay - Yellow Coldplay - Fix you Snow Patrol - Run Jewel - You were meant for me Jewel - Foolish games The Script - The man who can't be moved Robbie Williams - Nan's song Robbie Williams - Angels Ik vind echt super veel nummers mooi, maar deze vind ik toch wel speciaal
Metallica - Nothing else matters Jennifer Rush - Power of love A great big world & Christina Aguilera - Say something Pink - Sober Melissa Etheridge - Like the way i do Alannah Myles - Black velvet Bruce Springsteen - The river Bruce Springsteen - Streets of philadelphia Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart The police - Roxanne