dochter heeft nagellak gepakt. hoe verwijderen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door mammie1982, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

I'm melting, i'm melting!!!

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahahahahahaha waarom verbaast me dat nou niet?? Aan je berichten te lezen zie ik gewoon wat voor persoon je bent! En das positief bedoelt hoor, maar lach me af en toe suf om je berichten :D

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo zijn ze ook negen van de tien keer bedoelt, dus fijn dat het zo aan komt :D

---edit, acht van de tien keer kan ook, ik kan ook heul serieus zijn! ---

4. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou t is eraf hoor! gewoon heet water in een.bakje en badschuim voor kids erin.aflaten koelen en met washandje eraf gepoetst terwijl ze een ijsje zat te eten.

5. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    En net als ik ook dol zijn op zware discussies! ;) maar wat dat betreft ben jij denk ook wel iemand die dan vervolgens een bericht verder weer zwaar melig kan zijn :D

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tuurlijk. Het is internet; wanneer je daar extreem zwaar aan gaat tillen en het niet kunt relativeren, heb je volgens mij toch wel een ernstiger probleem dan een discussie wel of niet voeren. En anders ga ik wel even wat nuttigs doen in de tussentijd om af te koelen ;)

7. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nagels lakken bijvoorbeeld.. (Eej ik klim weer ontopic.. Goed bruggetje heh)

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Perfect :cool:

TS; fijn dat het er van af is gegaan! Rest mij nog steeds de vraag waarom je geen nagellak remover hebt gebruikt en het risico op uitdroging van de huid hebt getrotseerd met handcrème :D

9. Metire

Metire Niet meer actief

nee he, wordt mijn advies alweer in de wind geslagen :( ;)

10. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vond het risico op totale uitdroging en uitputting TE groot. Stel nou dat die aceton een rimpelhuidje tot gevolg zou hebben. Dat kan ECHT niet hoor;)

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo hee! Daredevil :D Live a little :cool:

Deel Deze Pagina