Graag zou ik willen weten hoe jullie aan een kraamkado komen als je dat nodig hebt. Ik maak al een tijdje unieke luiercreaties, kraammanden, kraamkoffers en presentjes, en die verkoop ik nu via internet. Ik zit erover te denken om bijvoorbeeld op een braderie te gaan staan. Nu vraag ik me af of dat aan te raden is, of dat jullie tips hebben om op een andere manier te laten zien welke dingen ik maak?
Het lijkt me hartstikke leuk. Als je de prijzen redelijk houd zie ik niet in waarom het niet zou lukken op een markt. Je zou kunnen proberen om eerst een keertje op een braderie te kunnen staan.
Ik zoek vaak via internet/via via iets leuks gehoord of in de winkel. Braderie ga ik persoonlijk niet af voor een kraamcadeau. Ik zou dus adviseren via social media aan je bekendheid te werken. Ik ken nml via fb een hele hoop kleine ondernemers die bijv ook heel leuk baby/kraam/naam spul maken. Heb daar dus ook al eea gekocht.. Succes!!
Bedankt voor jullie reacties! Ik zit al op Facebook, heb borden op Pinterest en advertenties op Marktplaats. Het lijkt me leuk om ook 'echt' contact te hebben en naamsbekendheid te krijgen omdat mensen gezien hebben wat ik maak. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar iets nieuws. Heeft iemand ervaring met op een braderie staan?
En via fb, doe je daar ook actie's? Dat mensen moeten delen en liken? Zo vergroot je nml heel snel je bekendheid..
Ik hoor het altijd via vriendinnen via sociale media. Zo van: zo'n leuk kraamcadeau voor *insert-naam* gevonden, kijk maar *insert-foto*. Soms vind ik het zonde dat ik zo weinig zwangere vriendinnen heb voor kraamvisite Maar goed, het scheelt wel in mijn portemonnee.
Ik heb toevallig twee uur geleden een bepaald aantal likes behaald, en daarvoor had ik de actie dat ik een waardebon verloot (en dan niet alleen voor een kraamkado, maar eventueel ook voor een ander kado aangezien ik snap dat niet iedereen wat aan een kraamkado heeft). Dat werkt dus in ieder geval
Dat maakt wat ik doe ook anders dan wat bijvoorbeeld een vriendin van mij doet. Die verkoopt tassen, sjaals, enz., en daar heb je er nooit genoeg van! Ik moet ervoor zien te zorgen dat mensen mij weten te vinden als ze me nodig hebben, want ik wil dit heel graag blijven doen.
Claim een www .helemakkelijkenaamvooreenwebsiteomteonthouden .nl-adres waarbij mensen direct de eerste link van Google te zien krijgen voor jouw kraamcadeaus!