Heeft ze meer last als ze ligt? Dat kan doordat er meer druk op d'r oren komt. Misschien wat rechterop laten slapen. Bijv wat onder de matras aan de hoofdkant leggen, bijv handdoeken
Heeel vervelnd zeg! en dat tijdens jullie vakantie.. Onze zoon heeft 17 febr. Buisjes gekregen en deed dus precies hetzelfde als bij jou dochter. Ruim anderhalve week lang s nachts drama... Hij had verder geen klachten koorts looporen enz. Dus ben toen gaan zoeken op internet. En blijkt dat veel kindjes dit dus hebben na een narcose. Dromen/nachtmerries en veel angst kon ik terug vinden in die verhalen.. Heb helaas dus geen tips. Maar omdat het hetzelfde klinkt als bij ons ben ik bang dat jullie er even door heen moeten Je zou natuurlijk altijd ff langs een huisarts daar kunnen gaan en het laten nakijken of overleggen met de kno arts waar jullie onder behandeling waren?
Inderdaad contact opnemen met een arts aldaar en anders de alarmcentrale van je reisverzekering bellen. Hopelijk ben je wel op de hoogte dat je zo'n korte tijd na de operatie nog niet mag zwemmen met je kindje?
Dit is geen fijne vakantie! Hopelijk kan je snel terecht bij de huisarts. Wat ik me afvraag; Is het geen angst voor de nieuwe omgeving of prikkels die verwerkt moeten worden ivm vreemde omgeving of drukte van overdag in het hotel?
Er zot een hele goede privé kliniek op Gran Canaria, daar zijn wij ook met onze dochter van 1 geweest toen ze dubbele oorontsteking had op vakantie. Weet even niet meer hoe deze heet maar volgens mij is er maar één. Heel goed geholpen en er is een Engelse tolk aanwezig.. Mijn advies om daarheen te gaan voor de spoedklachten, waarschijnlijk krijg je behoorlijk zware medicatie voorgeschreven, daar hebben ze wel een handje van in Spanje. Overleg dit eerst even met je eigen huisarts voordat je dit gaat geven!
Mijn zoontje van 10 maanden (toen) is op vakantie in Portugal ook iedere nacht meerdere keren gillend wakker geweest en ontroostbaar. Hier geen oorontsteking of buisjes toen. Normaal sliep ie door. Hij was helemaal van de rel dat alles opeens veranderd was (ander ritme, andere omgeving, andere mensen, andere dingen om te spelen). Laat de oortjes goed nakijken maar ik denk ook aan gewoon van slag. dat kan echt! ik ben benieuwd wat de dokter zei!
Ik ben bij een privékliniek geweest. Er was idd ook een Engelse tolk. In Meloneras. Misschien wel dezelfde. Maar dat zou wel heel toevallig zijn.
Ik had een heel stuk getypt, maar weer kwijt. Doe het na het eten even opnieuw. In ieder geval superbedankt voor alle reacties!!heel fijn.
Daar ben ik weer. De dokter zag inderdaad een ontsteking. Ze heeft Ibuprofen voorgeschreven en volgens mij helpt dat. Waar ze gisteren om dit tijdstip al 4 keer was wakker geworden, heb ik haar nog niet gehoord. Ook andere druppels gekregen, maar dat vind ik even een lastige. Volgens onze kinderarts (belde laat in de middag pas terug) mag ze geen druppels als ze geen loopoor heeft, zeker niet met buisjes. Wat zouden jullie doen? Ik ben geneigd om het nu proberen uit te zingen met die ibuprofen en dan vrijdag, zonodig, in nl weer aan de bel te trekken. Ik zal nog even uitleggen waarom ze een week voor de vakantie is geholpen. Er was een aardige wachtrij en de eerste plek was die datum. Ze is natuurlijk niet voor niks geholpen...omdat de last van haar oren had. Dit is tijdens het vliegen ook niet prettig en nu zou er geen druk meer op de oortjes komen te staan. Het was een dilemma, ook omdat we het wel jammer vonden dat ze niet kon zwemmen, maar we zijn al maanden met haar in de weer. Misschien snappen jullie het nu een beetje. Ik hoop echt dat we nog even kunnen genieten hier, want het is zo zonde. Maar vooral die stress s nachts wil ik echt niet meer. Ik vind het echt vreselijk dat anderen last van ons hebben.
Veel beterschap met de kleine. Hopelijk gaat het nu wat beter. Ik hoop dat je nog een beetje van je vakantie kan genieten...
Wat fijn dat ze nu rustig is. Als Julie eigen arts zegt dat ze geen druppels mag zou ik daar toch naar luisteren. Zeker omdat je merkt dat de ibuprofen lijkt te helpen. Hopelijk kunnen jullie nog en paar dagen genieten!