hallo , pppfff ben helemaal zenuachtig omdat ik dit bij de eerste ook had . net toen ik naar t toilet ging en ik deed mn broek omlaag ging ik zitten en zag ik op de wc bril een klein druppeltje bloed liggen . maar dat was ook alles . ik weet nog van de eerste dat ik dat ook had(1x daarna niks meer) en savonds kreeg ik weeen . ook voel ik enorme druk tot in mijn vagina met lopen .....(bij de eerste niet) ben zo zenuwachtig nu . of zou t onschuldig zijn en wil ik te graag bevallen hahaha al is t wel aan de te vroege kant ...... ma ben ik 35 weken
Tis wel een beetje vroeg idd om nu al te bevallen, voor de gezondheid van je kindje zou het nog even moeten blijven zitten! Maar ik snap je bezorgdheid! Ik heb vorige week 2 dgn in het zkh gelegen omdat bij mij de wc pot vol bloed en stolsels lag (ook nog op mijn werk!) en met herftige harde buiken, dachten ze in het zkh ook even aan de bevalling. Gelukkig is het afgezwakt. Ik heb nu wel begrepen in het ziekenhuis dat 75% van de bloedverlies gevallen ze niet kunnen thuisbrengen....toch wel veel eigenlijk! Klinkt gek maar van mij mag de beeb ook wel snel komen, niet omdat ik de zwangerschap zat ben maar gewoon vanwege de spanning die ik nu steeds heb...