Tips knikkerbaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door LW85, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Volgende week wordt mijn zoontje 3 jaar en hij wil heel graag een knikker (of ballenbaan).
    Maar de keuze is zo groot!
    Hebben jullie tips of juist afraders? Ik weet van mijn stages/werk op kinderdagverblijven/scholen dat sommige niet stabiel blijven staan.
    Ook met het nog niet heel moeilijk zijn, dus een beetje een logische zodat het ook echt rolt als we hem zelf proberen te bouwen :p eventueel eentjje die later uit te breiden is zou ook fijn zijn.

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij hebben hubelino.
    Dit is een knikkerbaan van en met dublo blokjes. Het is niet van lego zelf, maar past er goed op.

Je kan het zo klein en groot maken als je zelf wilt, hier vinden ze het nog steeds leuk!

3. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Wij hebben ook Hubelino, onze jongens van (bijna) 3 en 6 vinden deze erg leuk!

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hubelino idd, ook verkrijgbaar op ali expres ;)

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Wij hebben er eentje van de blokker! Wordt veel mee gespeeld! Stevig plastic.

6. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Die van Smartmax is ook leuk! Met die onderdelen kunnen ze ook nog veel meer bouwen dan alleen een knikkerbaan

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Had je hier al gekeken?
    http://www.knikkerbaanxl.nl/
    Zelf ben ik verliefd op die houteb banen maar die zij wel onwijs duur. Misschien met zn vierde verjaardag want ook hier zijn knikkerbanen een hit. Ons zoontje heeft een plastic baan en een houten van Kruidvat, allebei fantastisch, maar wij moeten ze wel bouwen. Ik denk dat met drie jaar de meeste banen nog door een volwassene gebouwd moeten worden, ook de Hubelino. Wat wel heel leuk is aan Hubelino is dat je ook meteen uitbreidingssetjes kunt vragen voor zn verjaardag. ;)

8. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl kreeg met 3 jaar een Haba knikkerbaan, zo'n houten. Zelf bouwen gaat wonderlijk goed. Ze heeft hem maar een paar keer per ongeluk omgegooid en sindsdien let ze goed op. Ook bezoek (zelfde leeftijd) speelt er graag mee.

Deel Deze Pagina