Hier staat hij voorlopig mog! Zoontje kruipt en loopt nog niet, als dat wel zo is denk ik hem veel nodig te hebben
Hier nog niet hoor en ook nog geen plannen! Ze vindt het heerlijk om er in te spelen en wij ook als we aan het koken zijn of als ze wakker is en ik toch even moet douchen of een wasje moet ophangen. Hier wel vanaf het begin haar al aan laten wennen en op het kdv zit ze ook wel in de box te spelen.
Toen dochter 11 maanden was ofzo (ik heb echt een slecht geheugen, in elk geval voor haar verjaardag). Daarvoor zat/lag ze er al maanden niet meer in, op de grond is veel leuker, veel meer ruimte en veel meer te zien en te ontdekken.
Ik vind de verhalen over de box altijd zo grappig. Mijn dochter heeft daar voor haar 3 maanden eigenlijk nauwelijks in gelegen, de keren waren denk ik op 2 handen te tellen. Terwijl haar neefje er juist na zijn 3 maanden niet meer in gelegen heeft. Het scheelt dan wel dat wij 2 honden en een kat rond hebben lopen en daarom de box erg makkelijk vinden, kunnen ze elkaar niet zitten te vervelen. Lotte is nu bijna 11 maanden en zit in elk geval elke ochtend een hele tijd in de box te spelen, verder ook als ik moet koken of naar het toilet ga ofzo. Soms huilt ze eerst heel even, maar dan gaat ze leuk spelen. Maar om antwoord te geven op de vraag, hier blijft hij hoop ik nog een hele tijd staan!
Hier staat de box er ook nog steeds. Toch af en toe even handig als ik even naar boven moet voor de was of voor de oudste. Heel lang moet dat dan niet duren hoor, zo leuk vindt ze het niet. Hij staat hier in een hoek waar die niet in de weg staat en is ook wel handig als opslag.
Dit dus! Bij beide kinderen de box (ruim) voor het eerste jaar opgeruimd. Tot ene maand of 3 hebben ze er nog wel ingelegen, fijn om je handen even vrij te hebben. Toen ze gingen omrollen zaten ze voortdurend tussen de spijlen: brullen! Met tijgeren en kruipen was de box te klein. Toen het een opslagplek van speelgoed werd, heb ik m in geruild voor een speelgoed kast geen seconde gemist!
Hier staat de box ook nog steeds. Kan ik tenminste met een gerust hart even de was opvouwen oid boven terwijl hij beneden in de box speelt. Ben ook nog niet van plan om het binnenkort weg te doen
Soms vindt ze het ook niet leuk maar ik kan haar niet altijd mee naar boven nemen en vanuit de keuken heb ik geen zicht op haar en dat is gevaarlijk. Ze weet nu niet beter en geniet er echt van! Vooral om er vanalles uit te gooien
Hier ook wel periodes gehad dat ze het niet zo leuk vond en als het niet werkte mocht ze er ook uit. Maar ze zat er tot ruim 1,5 wel dagelijks in. Op het laatst wel met een filmpje en wat lekkers. Ik kon echt niet schoonmaken boven als zij bij me rondliep, werd daar zelf helemaal kriegelig van.
Voorlopig nog niet. Ik vind hetsuper handig. Hij kan nog niet lopen, wel zitten maar kukelt af en toe nog om. Tijgeren doet hij ook maar hij vind het niet altijd leuk op zn buik. De box gebruik ik elke dag. Als ik wat moet pakken zoals zn fles, luiers, doekjes of iets anders dan leg ik hem in de box. Op de bank gaat niet meer want valt/rolt hij eraf. En om hem nu altijd op de grond te leggen doe je ook niet. Smiddags ligt hij lekker te spelen in de box waarna hij in de box in slaap valt. Nee hoor, voorlopig gaattie niet weg
Mn dochter zit er nu nog in hoor.. heerlijk, ik lekker stofzuigen enzo.. en zij zit niet in de weg. Verder durft ze nog niet los te lopen, Ze is heel onzeker daarin..
Ze zit er 2 x in de week in ofzo, dus we hebben het al maanden over opruimen . Morgen gaat het dan ook echt gebeuren, naar zolder met die stofophopendespeelgoedopruimplek!
toen mijn oudste 11 maanden was hebben we de box weggedaan en nu met onze 2e hebben we de box met 8 maanden weggedaan werd alleen maar spellbox van gemaakt en ze zat er nooit in ze is nu precies vandaag 11 maanden en loopt 4 stapjes dus ze wil nu alleen maar lopen en ik mis de box ook niet
mn zoontje zat er voor het laatst in met 12 mnd.... hebben wel laten staan omdat ik toen zwnager was van de jongste...maar dat was het stop moment ...sindsdien gewoon kleine overal mee naartoe of ff in de kinderstoel
bij dochter met bijna 1, was handiger met haar verjaardag en de kerstboom die daar mooi kon staan. Bij zoon ook rond een jaar, hij zat er al maanden niet meer in.
Hij staat er nu nog wel, maar zal er binnenkort ook uitgaan. Hij zit niet graag in de box! Ik heb hem de hele dag door op de grond, veel ruimte! Ik zet hem er af en toe even in als ik even boven wat moet pakken. Maar vaak neem ik hem gewoon mee naar boven.