waar gedragen kleding in slaapkamer neerleggen: op stoel of kapstok?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door hanna76, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Waar leggen jullie kleding van je kind neer wat hij/zij 1x ofzo gedragen heeft en de volgende dag weer gedragen kan worden? Op een stoel? Of een kapstok aan de muur? Of iets anders?

Ons zoontje heeft hier een grote kledingkast op zijn kamer en een boekenkastje. Wij leggen nu zijn gedragen kleding bovenop het boekenkastje, maar dat is totáál niet handig... Op de grond leggen wil ik ook niet.

Dus hoe doen jullie dit?

Groetjes,
    Hanna

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Het 'hangt' tot nu toe beneden op het aankleedkussen of de rand van de box. Denk dat het later op haar kamer over een bankje hangt, dus dan ga ik voor de stoel ;)
    Ik leg ook wel eens dingen gewoon terug in de kast.

3. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier ligt het op de commode. We hebben een extra brede dus dan kan het makkelijk.

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Mja, ik bedoel dus eigenlijk als er geen commode meer is. Toen lagen zijn kleren daar namelijk ook altijd. ;)

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Hier wordt zelden kleding een tweede keer gedragen. Maar als ik dat wel die, hang ik het over haar bureaustoel of aan een hangertje aan haar kast.

6. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter heeft een hoogslaper. Ik hang het over een dwarsbalk van de hoogslaper. Daar hang ik sowieso 's avonds haar kleren vast neer voor de volgende ochtend.

7. adi

adi Niet meer actief

Over het bedrand, stoeltje in de kamer of aan de hanger en dan aan de kastdeur.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hier worden eigenlijk alleen broeken of rokjes 2x gedragen, de rest heeft vaak wel etenswaarvlekken na een dag :cool:. De broeken en rokjes die nog een keer gedragen kunnen worden leg ik gewoon terug in de kast.

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hm... Kleerhanger wordt niet wat hier met die spijkerbroeken... Misschien dan toch binnenkort maar eens een bureautje en stoel voor zijn kamer regelen. Dan kunnen we die stoel voor de kleding gebruiken.

10. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hm... Kleerhanger wordt niet wat hier met die spijkerbroeken... Misschien dan toch binnenkort maar eens een bureautje en stoel voor zijn kamer regelen. Dan kunnen we die stoel voor de kleding gebruiken. :)

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik verwonder me altijd over dit sort vragen. Je bedenkt toch gewoon iets?

Goed.. hier...

Zoon 1: hij heeft een speelgoedkist en daar liggen zijn kleren op

Dochter: heeft een bankje in haar kamer en daar liggen haar kleren op

Zoon 2: heeft een stoel op zijn kamer en daar liggen zijn kleren op.

Alle drie hebben ze een kapstok(je) maar daar hangen badjassen, pyjama's en badcape aan.

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb een halve plank over in de kledingkast, daar leg ik kleding op die al een keer gedragen is en nog een keertje kan.
    Maar het komt zelden voor :D

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Whaha, precies mijn gedachte :D:D
    Maar misschien is ts op zoek naar de gouden tip, een soort van het beste idee van Nederland.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Hier gaat het 90% van de keren in de was. Een broek of rokje wat nog niet vies is wordt buitengehangen om te luchten. Ze hebben hier nooooit 2 dagen achtereen hetzelfde aan.

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wij hebben een stoel op de kamer staan waar het overheen hangt. Deze gaat binnenkort wel weg, denk dat ik dan alles op een hanger in de badkamer hang ofzo

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ook op een kastje (oude commode, gebruik ik nu als ladenkast), maar vind t ook niet heel fijn. Zelf heb ik een dressboy, das wel handig.

Hier is t eerder uitzondering als ze iets niet 2x aan heeft.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij de oudste op de stoel in haar kamer. Ze is erg netjes en kan eigenlijk alles wel 2 dagen achter elkaar aan.

De jongste is meer van het knoeien en haar shirtjes gooi ik bijna altijd wel na 1 dag in de was. Broeken of rokjes leg ik op de ladenkast waar haar kleren in liggen.

18. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier wordt kleding altijd maar 1 dag gedragen.

Maar ik leg wel altijd de avond van tevoren kleren klaar voor de volgende dag (dan hebben we lekker ruim de tijd om uit te kiezen, daar heb ik 's ochtends geen tijd voor met een dochter die nogal kieskeurig is). Dat leg ik dan altijd op een krukje wat in hun slaapkamer staat.

19. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Stoel in de kamer zetten en daarop? Daar hoef je niet persé een hele bureau voor te hebben.

20. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

In de vensterbank :) Rolluik zit toch dicht, haha

Deel Deze Pagina