Al een aantal keer aangegeven dat ik klachten heb over bepaalde dingen en de locatiemanager en oudercommissie nemen niks serieus. Er komt iig geen verandering in. Heb nu een ander kdv gevonden en wil mn dochter eigenlijk zo snel mogelijk overzetten. Heb volgende week een gesprek met de locatiemanager en al aangegeven dat we ontevreden zijn over de kwaliteit. Weet iemand hoe het zit met de twee maanden opzegtermijn? Ik heb echt geen zin om mn kind daar ng zo lang te laten. Gelden die twee maanden ook als je ontevreden bent? Ze bieden iig niet de kwaliteit die ze beloven
Ligt er denk ik een beetje aan waar jij ontevreden over bent? Anders zit je wel echt vast aan die twee maanden opzegtermijn vrees ik...
Ben ook bang dat je eraan vastzit.... Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dreigen met een klacht bij de branche-organisatie of bij de rechter, maar dan moet het wel echt zo erg zijn dat er iets te klagen valt.
Heb je al een klacht ingediend bij de ggd? Als zij je klacht gegrond verklaren hoef je je denk ik niet aan die 2 mnd te houden.
In principe zit je gewoon vast aan de 2 mnd opzegtermijn. Maar als jij hard kunt maken dat je een zware klacht hebt, die het noodzakelijk maakt je kind daar nú meteen weg te halen, dan kan niemand jou daaraan houden. Dus ofwel via de weg die adi schetst (klacht bij ggd), ofwel door aan te tonen dat zij iets heel wezenlijks wat ze letterlijk hebben toegezegd niet waarmaken. Dan plegen zij namelijk contractbreuk door jou en je kind niet te leveren waarvoor je ze betaalt. Maar dat moet dan wel objectief vast te stellen zijn, dat zij dat hebben toegezegd en dat jullie dat niet krijgen.
Bedankt voor de reacties allemaal! Heb nu een klacht ingediend en wacht een reactie af van planning en plaatsing.