dochter huilt in haar slaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MZS, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    nu voor de 3e nacht op rij huilt mijn dochtertje ( 6 maanden) in haar slaap ik ga snel bij haar kijken want het is echt een hard gehuil maar ze heeft haar ogen dicht en slaapt gewoon door
    ik wrijf vaak even over haar wangetje en daarna is ze ook gelijk weer stil

overdag heeft ze hier geen last van en slaapt ze lekker het is alleen rond de nacht dat het nu al 3 dagen achter elkaar hetzelfde is

herkenbaar voor iemand? of iemand die weet wat dit kan zijn?
    dacht eerst misschien een enge droom maar dat zou dan eenmalig moeten zijn

2. MamavC

MamavC Niet meer actief

Volgens mij is dat idd heel normaal rond 6 maanden. Hier af en toe gebeurd. Ze kunnen dromen hoor :D

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja hier! Doet hij vanaf 6 maanden en nu nog steeds (13 maanden) ik laat hem tegenwoordig gewoon..

4. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! hier is het ook begonnen met 6 maanden en hij houdt niet uit zichzelf op. Ik moet hem echt oppakken en dan duurt het 10 minuten voor hij weer stil is (al die tijd is hij echt nog diep in slaap). Het gebeurd hier vooral als hij een hele drukke dag heeft gehad met veel nieuwe indrukken.

5. harmsen85

harmsen85 Lid

7 apr 2015
    93
    0
    0
    mijn klein wondertje!
    lelystad
    die van ons is 13 maanden en heeft dat ook vanaf 6 maanden, ik laat het nu zo, ze valt zelf weer in slaap:)

6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Die van ons ook. Begint spontaan te huilen, alsof hij gestoken wordt. Het is ook binnen 10 seconden weer stil. Ik laat hem maar. Soms denk ik aan een krampje ofso

7. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar mijn idee beginnen ze rond die tijd te dromen dus moeten ze alle indrukken van de dag verwerken, en dat is niet niets.. Ik laat hem meestal huilen, of stop hem even in en wrijf over zijn rug als hij niet stopt. Dan slaapt hij vaak zo weer in..

8. ellessinia

ellessinia Actief lid

13 nov 2014
    499
    477
    63
    Wat hierboven al gezegd is; herkenbaar. Onze dochter begon dat ook rond die tijd te doen en doet dat nu (13 mnd) nog. Ik denk dat ze dan droomt of iets aan het verwerken is. Soms laat ik haar, is het maar een enkel kreetje, en als het wat langer duurt dan idd even een aai.

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Onze zoon doet dit ook af en aan. Hoort voor hem bij het verwerken van de dag. Ik ga heen als hij er zelf niet uit lijkt te komen en echt begint te brullen.

10. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja hier ook! Als er geen nood aan de man is: lekker laten gaan.

Deel Deze Pagina