Hoi meiden, nu de koude ons sneller overvalt dan verwacht, moet ik dringend op zoek naar een winterjas voor onze dame. Liefst geen stoffen en lekker warm met kap. Ze is nu 71 cm groot en vrij lang. Maatje 80 is in sommige merken echt al wel krap. Iemand een leuke tip voor een mooie en lekker warme jas? En voor welke maat zou ik opteren? Zou toch willen dat ze er eventjes mee door kan...
Ik heb een hele leuke van benneton. Ook bij de v&d gescoord tijdens het prijzencircus! Scheelde weer 12,50
Tumble N 'dry en name iT hebben leuke meiden jasjes vind ikzelf. V&D misschien ook wel??. Kwa maat is moeilijk te zeggen het ene merk valt groter dan het andere. Hier bij 85cm jas maat 92
'k Heb bij ter stal een donkerblauw jasje gescoord voor 20 euro. Vind em erg leuk. (Heb er al één maat groter van le chiq, maar die past nu nog net niet).
even een tip: in autostoeltjes is het beter om geen gewatteerde jassen te dragen. Door de lucht wat dan tussen het kindje en de gordel blijft zitten, kunnen de gordeltjes hun werk niet goed doen bij een ongeluk (misschien bekende info hoor, maar dacht meld het toch maar even)
Wat moet je dan? Zonder jas is veel te koud. Ik zit zelf in de winter ook niet zonder jas in de auto.
Ik vind de zara jassen erg fijn en zou voor maatje 86 gaan, want gaat zeker ook dikke kleding onder neem ik aan Mango baby had ook hele leuke jasjes zag ik net.
Een dik vest en eventueel een dekentje. Dat zit ook lekkerder dan opgepropt met een dikke winterjas Name-it heeft leuke jassen.
Dankjewel voor al deze tips meiden! Ondertussen heb ik een leuke jas gevonden van Name It. Donkerblauw, afneembaar kapje. Lekker warm langs binnen.