Nog steeds looporen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lautjuh85, Feb 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Onze zoon heeft 20 januari buisjes gekregen. Na 1,5 week had hij nog looporen. Heb toen sofradex oordruppels van de huisarts gekregen. Ben daar nu 2 weken mee bezig en was even een paar dagen gestopt. Leek me niet goed om zolang oordruppels te geven. En ja hoor ze lopen weer. Ik ga morgen even met KNO bellen. Herkent iemand van jullie dit? En wat is er toen gedaan?

2. kimke77

kimke77 Bekend lid

Feb 24, 2009
    526
    0
    0
    Hoi Lautjuh,

wat balen dat je zoontjes oren nog steeds zo lopen ondanks de buisjes. Maak je er niet teveel zorgen over. Het is goed dat je morgen de afdeling KNO even belt. De assistente of arts kan je vast adviseren wat te doen. Misschien andere druppeltjes of antibiotica of nog een keer een afspraak op de poli. Of nog even doorzetten met de druppels die je hebt.

Mijn zoontje heeft ook steeds looporen. Krijgt over een week buisjes. Spannend. Hoop toch dat het dan eens gedaan is met die kwakkeloortjes. Druppel ook al een tijdje. Trafloxal. Dus ander soort dan jouw zoontje krijgt.

Advies heb ik dus niet, maar de afdeling KNO helpt je morgen vast verder. Succes en sterkte ook voor je zoontje. Hopelijk heeft hij geen last van zijn oortjes!

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Kimke dankje voor je reactie. Ik zal straks even naar de poli bellen. Hij zit ook steeds met zijn vinger in zijn oortjes. Dus hij zal er wel wat last van hebben.

4. kimke77

kimke77 Bekend lid

Feb 24, 2009
    526
    0
    0
    Hopelijk kunnen ze je snel helpen!

Hier ook weer handjes over zijn oortjes en twee looporen inmiddels. Alweer.

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Niks aan he. Mijn zoon is er verder wel vrolijk onder. Heb vanmorgen KNO gebeld, ze zou me terug bellen want de arts stond te opereren en ze kon niet direct overleggen. Ben benieuwd wat ze gaan doen.

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Ik moet woensdag op het spreekuur komen bij de kNO

Share This Page