Dochter is in totaal zo'n 3/4 keer gebeten op KDV. Gelukkig is de laatste keer alweer een tijdje geleden. Het meisje wat gebeten heeft is het speelmaatje van dochter. Dochter is trouwens niet het enige 'slachtoffertje'. Het KDV houdt het meisje goed in de gaten en het is tot op heden ook niet meer voorgekomen. Nu is het alleen zo dat dochter het er steeds maar over heeft. Dat meisje niet mag bijten en dat het auw doet. Zelfs als ze 's nachts wakker wordt dan heeft ze het er soms over. Niet constant maar wel regelmatig. We leggen haar uit dat meisje haar niet meer zal bijten en wat ze moet zeggen als het meisje weer wil bijten. Hebben jullie nog tips voor mij om bij haar deze angst weg te nemen? Want volgens mij is ze gewoon bang om weer gebeten te worden.
Ik zou niet zeggen dat ze niet meer gebeten zal worden, je hebt hier immers geen invloed op. Ze vertrouwd jou en als dit meisje het toch weer doet is dat lastig te accepteren, jij had beloofd dat... Ik zou uitleggen dat wat dat meisje doet niet mag en dat de juf hier extra op let en zeggen dat wanneer erviets gebeurd ze naar de juf moet gaan.