Mijn dochter van bijna 18 maanden heeft net paar weken maat 21. Ik heb het gevoel dat haar voeten heel langzaam groeien. Hoelang doen jullie met een schoenmaat?
Pfoee Sem is bijna 16 maanden en die heeft 22 Maar daar zit hij nu alweer 2 maandjes in.. Daarvoor weinig echte schoenen voor hem gekocht dus geen idee hoe snel ze groeien.
Hier zit ze al een paar weken in maat 20 en ze is 16 maanden. Wil eigenlijk laarsjes kopen, maar denk dat ik dan wel een maatje groter koop
Mijn zoontje is 22 mnd en heeft maatje 22. Zit hier alweer een tijdje op. De voeten groeien heel langzaam. Gelukkig maar
Bij de meeste kinderschoentjes kan je het zooltje eruit halen. Daarop zie je de voetafdruk. Zo kan je in het oog houden wanneer de schoen te klein wordt. Dochter is net twee jaar en heeft maat 25. HAar voeten groeien (duidelijk) hard, ze wisselt zo ongeveer elke 2 à 3 maand van maat.
wauw... hier 21 maanden en nog steeds maat 19. Ik zit maar te wachten op die groeispurt van dr voetjes! Ik heb zulke leuke schoenen al gekocht in maat 20 maar ze heeft maar 1 paar in maat 19...zo weinig te vinden in 19! Grrr kan niet wachten tot die voeten gaan groeien!
Hier schoenen in maat 21. Geen idee of het goed loopt, want hij loopt nog niet Zijn voeten groeien ook niet zo snel inderdaad. Vind sokken lastiger in te schatten, zie zakken altijd af bij hem. Ook als ze te klein zijn
De oudste heeft 13 maand in maat 22 gezeten en zit nu al weer 8 maand in 23. Dus hier ook langzaam groeiende voeten
Dochter is 20 maand en heeft schoenmaat 23, iedere 2/3 maand moeten we nieuwe kopen. Maar zo gaat dat ook met haar kleren, zit nu al in maat 98-104.
zl is 10 maanden oud, schoenmaat 20, bovenkleding 80 onder 74 in juli schoentjes gekocht maat 18, 3 mnd later maat 20 (beide even ruim gekocht ong)... ben benieuwd dus. Leuk topic!