Al is het alleen al voor mijn eigen gevoel......... Stopt nu weer een auto voor de deur,schijt in mijn broek,maar heb 2 hele grote berner sennen honden LOL
Jee heftig. Daar schrik je wel van zeg. Gelukkig heeft je dochter goed gehandeld!! Daar mag je trots op zijn.
Zou nou wel zorgen dat ze altijd dr mobiel standby heeft. Dat heb ik met mijn Michelle ook hoor. Die is nu 17 maar toen ze naar de middelbare school moest gaan fietsen nam ze altijd haar mobiel mee. Vond ik wel een veilig gevoel. En jah, ze is nu 17 dus ze kan uiteraard niet meer zonder, het ding zit aan r vastgekleefd
de gadverdamme wat een vieze vent ,, heel heel goed gehandeld ook je dochter door meteen weg te rennen / lopen, je mag trots op haar zijn dat ze het meteen door had..
Wat een viezerik, die vent! Je dochter heeft goed gehandeld, je kan trots op haar zijn! Wat ik alleen erg jammer vind is dat je het nodig achtte er bij te zetten dat het ging om een buitenlandse man. Wat voor toegevoegde waarde had dit? Als het om een Nederlandse man ging had je dat toch ook niet vermeld?
tip: aangifte doen. nu komt hij er wel mee weg, maar als hij het vaker doet is er tenminste een dossier. weet jij veel, misschien liggen er al wel meer meldingen over hem bij politie, f zit hij in een proeftijd. Daarbij als hij jullie nog eens lastig valt (zou wel heeeel dom zijn), dan is politie op de hoogte van voorgeschiedenis.
Oh zeker wel! Ik heb expres niet het land erbij vermeld,omdat dat mensen voor de borst zou kunnen stoten. Ik heb zelf ook gemengd bloed. Het had dus een Deen,Zweed,Nederlander,Italiaan,Turk,Belg,of Duitser of Marokaan kunnen zijn.
Wat een dikke pluim heeft je dochter en jij en je man verdiend zeg!! Echt waar! Jullie hebben heel adequaat gehandeld en ik vind het ook zo knap dat je man zich netjes in heeft kunnen houden zegen zo´n man. Ik weet niet wat mijn vriend had gedaan!! Enuh ik stoor me er trouwens helemaal niet aan hoor dat je vermeld onder een buitelandse naam.
Wat schrikken zeg, wat zullen jullie boos zijn geweest! Verschrikkelijk! Iedereen heeft wel goed gehandeld zeg, jullie, het bedrijf maar ook zeker je dochter! Sterkte nu hoop dat alles goed gaat met je dochter..
Vind het heel knap van je dochter dat ze meteen toen ze thuis kwam het verhaal aan jou gemeld heeft zeg!!! Toen ik 14 was was ik eerst naar boven gegaan en goed nagedacht wat er gebeurt was....en dan pas naar mijn moeder gegaan.... En jullie hebben natuurlijk ook kei goed gehandelt!!!!
Goed gedaan door die meid van je! En goed gedaan dat mama meteen gehandelt heeft. Vind het alleen jammer dat je niet meteen ook de politie ingeschakelt hebt. Want wie weet heeft hij dit al meerdere keren geflikt en wie weet wat hij nu gaat doen... Sowieso melding altijd maken! ALS hij terug komt en jullie moeten dan echt aangifte doen wordt dit stukje verhaal mee genomen en weet de politie meteen wat er speelt. Als hij meer geflikt heeft helpt een eventueel signalement om hem achter de tralies te krijgen. In zulke dingen helpen alle kleine beetjes info dan. EN jullie kunnen vertellen waar hij werkte en die kunnen weer zeggen waar hij woont. Juist dit soort kleine incidenten missen ze vaak waardoor het opsporen moeilijker wordt.
wat is jouw man netjes geweest zeg, en jij ook. ik zou niet voor mezelf ingestaan hebben, dat weet ik zeker!!!
jeetje wat een vieze vent zeg ik vind dat jullie goed gehandeld hebben en zeker je dochter wat zal ze bang geweest zijn zeg zo n smeerlap en ik vind je man ook heel netjes ik had hem denk ik alle hoeken van de straat laten zien :x
Beetje onrustig geslapen. Ze ging vanmorgen naar school op de fiets met mobiel op zak. Ben benieuwd wat rayon manager te melden heeft nog..... Mijn man had overgens wel gehoekt als hij aan haar gezeten had Dat vertelde hij ook aan *** energie. *** had respect voor mijn man hoe hij het had opgelost. Ik zat hem wel te knijpen toen hij zei ik ga hem opzoeken.