Zal wel een tijdje duren voor je van de schrik bekomen bent. Bah, wat lopen er toch vieze, misselijke mensen rond zeg! Ga je nog naar de politie?
Ik ga dat even overleggen met die rayon manager. Ik weet zijn naam ook niet,lijkt me wel handig dat ik die kan doorgeven anders
@Nathalie1973, hoe oud is je dochter? Hij heeft er dus niet toe aangezet om haar aan te raken? Heeft het bedrijf en hebben jullie aangifte gedaan? Misschien in jullie geval niet boeiend omdat hij niets heeft uitgespookt maar als hij meer delicten op zij naam heeft staan kan dit wel bruikbare informatie zijn. Goed gehandeld, dikke pluim!! P.s.Iemand die in een tbs kliniek werkt.
Eh... Het was toch ook een buitenlandse man? Als het een buitenlandse man was, mag dat toch wel gezegd worden, omdat dat toch helaas zo was? Of ben ik nou gek? Had ze dan moeten zeggen dat het een goed sprekende Nederlander was, terwijl dat niet zo is? Waarom moet in Nederland altijd de waarheid verdraait worden? Goed, ontopic: Goed gehandeld van je dochter. En die vieze man weet meteen dat hij zoiets niet weer hoeft te flikken nu hij zijn baan kwijt is.
Bah wat een vieze vent! Je dochter heeft goed gehandeld hoor! En het bedrijf ook,omdat ze hem ontslagen hebben!
Jeetje wat een schrik zeg! En wat hebben jullie allemaal goed gehandeld, zou zo van slag zijn dat ik daar w.s niet eens aan zou denken... Maar hoe is je zoontje er eigenlijk onder? Die heeft t natuurlijk ook allemaal meegemaakt en die kids hebben meer door als je vaak denkt... p.s erger me dan weer gelijk dat er gezegd wordt; jammer dat je zegt dat t een buitenlandse man is...wat doet dat er nu weer toe! Dat was t toch ook en ze zegt toch idd niet welke nationaliteit ze vermoed ofwel? Ik bedoel...als ze zegt roodharige man, moet ik me dan beledigd voelen?????
Justin heeft niets meegekregen gelukkig. Ja ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen.... Was het een Nederlander geweest hadden mensen mischien gezegd waarom nu een Nederlander? Was het een man geweest hadden de mannen gezegd waarom nu een man Vrouw andersom Was het een bejaarde geweest dan mischien die groep zich aangesproken gevoeld.. Whatever.......het was een buitenlandse meneer........ En de nationaliteit weet ik wel,maar om die te noemen.....dát vind ik dus geen meerwaarde hebben
Vind het allemaal geen meerwaarde hebben, of het nou een buitenlandse, roodharige, Achterhoekse of Ijslandse vent was.. dat doet er totaal niet toe in dit stuk en hoeft ook niet genoemd te worden. Het gaat gewoon om een vieze vent en dat heeft verder niks met zijn afkomst te maken.
Fijn dat je zoontje er dan weer niet echt iets van meegekregen heeft... Wel triest dat door een of andere zieke flapdrol, je dochter weer net even wat minder onbezorgd in t leven staat! Ze zal nu w.s weer niet zo snel alleen over straat durven savonds.
Ik vind dat Chantal vrij is om te vertellen dat het hier om een buitenlandse man ging. Zoals ze zelf al aangeeft had ze het ook vermeld als het om een nederlandse man was gegaan. Of het relevant is dat is aan Chantal zelf.
Nathalie als eerste mijn complimenten, je dochter is er niet ingetuint en heeft heel juist gehandeld en dat komt mede door haar opvoeding en het feit dat ze zich compleet veilig voelt in huis en het dus ook verteld. Ook heel fijn dat ze bij ***** energie zo cordaat hebben gehandeld. Voor je eigen gerustheid zou je ook contact op kunnen nemen met je wijkagent (kan gewoon via dat 0900-8844 nummer) en daar ook je verhaal doen en vertellen dat je toch enige angst hebt omdat de betreffende man jullie bedrijfsbus + telefoonnummer heeft gezien. En wat betreft de verwoording van TS "man van buitenlandse afkomst" , dan verwoordt je het heel netjes en ik snap niet dat er mensen zijn die hierover vallen. Groetjes anita
jeetje wat een vieze vent!! vind dat het energie bedrijf goed heeft gehandeld!! Knap hoor hoe je dochter heeft gereageerd..
Kom net van het politie bureau af en heb een melding gedaan. Politie was ook geschokt....... Politieagent die mijn melding in behandeling nam die zei:"Zo fout van mij om dit te zeggen,maar als dit met mijn zoon was gebeurd had ik.......''nee laat maar zeg hij,ik laat me hier maar niet over uit
he bah wat een piep hole zeg. Jullei hebben heel goed gehandeld. En moet zeggen dat het bedrijf ook goed en serieus gehandeld heeft, dat mag ook wel gezegd worden. Heel goed dat hij zijn baan kwijt is. Zou me niet eens verbazen als hij geen vrouw en kinderen heeft (mag hopen dat je anders wel nog beter in kan denken hoe het zal zijn als iemand zijn kinderen lastig valt) en ik denk dat hij gewoon zielig wilde klinken zodat jullie niet zijn bedrijf zouden bellen.
Wat vreselijk... Wat een gore klootzak.. Ik vind het zo goed hoe jou dochter heeft gehandeld.. Je moet er niet aandenken wat er toch was gebeurd als ze wel een rustige plek had aangewezen aan deze viezerik.. Ik vind dat jou man wel heel rustig is gebleven, die van mij had hem echt zijn graf in geslagen... ook niet goed, maar weet hoe mijn man is als het om zijn kinderen gaat en dan helemaal om zulke dingen. In wat voor zieke wereld leven wij toch.. Gelukkig is alles goed afgelopen vind het heel goed dat hij is ontslagen..
wat erg! goed van je dochter dat ze naar huis is gelopen! voor hetzelfde geld bied hij haar wat aan (snoep ik zeg maar wat) en loopt ze mee... slimme meid! mss ook goed dat justin er wel bij was... je weet nooit wat zo'n vent doet als hij een meisje alleen tegen komt! en wat goed dat ze de naam van de leverancier heeft onthouden! ik denk niet dat die vent jullie op komt zoeken hoor. zou iig niet slim van hem zijn! mocht zo iets bij mijn zoon of dochter gebeuren en die vent durft bij mij aan de deur te komen om beklag te doen dan laat ik hem alle hoeken van de straat zien!
Gedverdemme zeg, vies mannetje. Knap van je dochter hoe ze heeft gereageerd en van je man trouwens ook, ik denk dat de mijne hem een dreun verkocht zou hebben Mooi dat ie ontslagen is en ik geloof er niks van dat ie het lef zou hebben om langs te komen...
goed gedaan! en goed van jullie dochter om zo alert te zijn, alleen op die manier kunnen we met zijn allen die viespeuken aanpakken. mijn man had hem echt geslagen vrees ik, hij is heel rustig maar kom niet aan zijn oogappeltje......