Dochter is lastig gevallen

Discussion in 'De lounge' started by Nathalie1973, Feb 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Jeeetje! Krijg er rillingen van...

Hier in NL is het niet legaal...maar ik had als 'puber" ...dus vanaf 13/14 t/m geloof ik mn 21e altijd pepperspray bij me..als ik alleen liep, zorgde ik dat ik altijd sleutels in mn hand had, en die spray in mn zak paraat...ik lees dat jullie in een dorp wonen, ik dus in een grote stad...en daar kunenn wel es wat vaker engerds lopen! Je dochter heeft goed gehandeld...maar mss voortaan maar gewoon doorlopen en de weg vragen doen ze maar bij iemand anders ;)

Melding of aangifte zou ik ook doen...ikzelf ben 2x in mn leven 'lastig gevallen' ( maar dat ging een behoorlijk stuk verder dan alleen praten) en daar is ook 2 x aangifte van gedaan...alleen 1e dader nooit gevonden en 2e, niet schuldig verklaard...dus ja dat is ook irritant...Jouw vent heeft zich anders ook goed gedragen, die van mij had em denk ik nie heel gelaten :S....maar in dit geval heeft jouw man het best gehandeld, anders krijgt hij de schuld!

Maargoed...succes ermee en liefs!

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    bah wat zn zwijn!

3. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Gadverdamme vies ventje ik had hem in elkaar geramt echt waar bah!!!! ik walg van zulke ranzige ventjes en zelf ook nog kinderen hebben en dit doen?!

goed voor hem heeft hij een lekkere referentie voorop zn CV ik ben ontslagen voor het lastig vallen van een minderjarige!

Je dochtertje heeft goed gehandeld slimme meid!

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    zou m echt zo'n heipaal in zn reet duwen had ie wat! kon die dan zn vrouw vertellen waarom die zo'n pijn aan zn poepertje heeft ;)

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahahahaha! :D

6. casadimama

Apr 17, 2009
    58
    0
    0
    Waarom is dat raar dan dat er bij staat buitenlandse man? Is toch niet discriminerend bedoelt?? Pfff...

Goed dat je zo gehandeld hebt, en je dochter ook natuurlijk! Gelukkig is hij ontslagen!!

7. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    Nou Yake waarom moet ze het niet zetten????

ik ben ook buitenlands maar voel me echt niet aangesproken.....

Als het een Nederlandse is zet je toch ook door een Nederlandse man.......

@ Female hahahaha ik lig hier dubbel om jou reactie....

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    hahaha

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    vind het trouwens ook weer een overdreven reactie dat je je daarover aangevallen voelt Yake mensen zoals jij (die zo reageren, niet vanwege je afkomst dus je kan relaxen) duwen zichzelf in n hokje ;)

10. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Sjan, hoezo ben jij 'buitenlands'?

11. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    Ja ben ook buitenlands umm.....;)

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ow sjan ik dacht ook dat jij nl was en je vriend buitenlands marokaans toch?

13. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    ja maar ik bedoel meer van.. Mijn man heeft Turkse ouders, is hier geboren en getogen maar is ook 'buitenlands' volgens de meeste mensen. Vind dat gewoon een aparte benaming. Vraag me af of onze dochter straks ook altijd nog 'een buitenlander' blijft.

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    jayla is ook n buitenlander ehehehe

15. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    Ik ben ook gewoon hier geboren en me ouders wonen hier al 35 jaar .....

Is eigenlijk best offtopic maar mensen gaan je als buitenlander beschouwen als je zelf in een hoekje stopt....

Moet eerlijk zijn dat mensen mij nooit zien als buitenlander.....

@ Female nee hoor meis ben zelf wel hier geboren maar me ouders zijn turks.....

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    dat is ook zo mensen duwen zichzelf in dat hokje jayla is in mijn ogen ook geen buitenlander en ze leert zelfs plat praten :D maar ja nou heeft zij ook wel geen voorbeeld van haar buitenlandse vader :D

17. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Dat denk ik juist niet eigenlijk.

denk dat het dan meer een kwestie is van 'naar de pijpen dansen van' is. Voorheen was ik namelijk zo hollands als wat (ondanks mijn Indonesische moeder) maar tegenwoordig met mijn hoofddoek opeens geen haartje Nederlands meer merk ik. Ben/was namelijk behoorlijk spontaan en sociaal maar merk dat velen nu daar niet meer zo op zitten te wachten.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    maar denk ook wel dat dat een beetje gebakken zit in de samenleving.

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    maar ja ik ben er ook eerlijk in de meeste hebben het er ook wel zelf naar gemaakt en het gewoon echt verpest voor de andere,,,

20. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik vind het toch wel weer jammer..
    iemand zet zijn best wel schokkend verhaal hier neer..
    En dan weer een discussie..

Nathalie.. veel sterkte. wat hebben jij, je man en dochter toch super gehandeld! Wat een zelfbeheersing!
    Goed dat hij gelijk is ontslagen. zo'n viezerik NL of Buitenlander moet niet bij mensen over de vloer alleen. want vaak is dat als vrouwen alleen thuis zijn!

Ik voel me ook niet aangesproken als er over Nederlanders wordt gesproken in negatieve zin.. ( als bijv een NL-er in het buitenland wat uitvreet?!) waarom moeten we dan zo'n discussie hebben..

jammer weer

Share This Page