Dochter is lastig gevallen

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    juist!!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ach ja.. hou er ook over op, want het staat totaal los van dit verhaal natuurlijk.
    Maar iedereen in het openbaar die mij, mijn man of mijn dochter aanspreekt met een een minderwaardige term als ´buitenlanders´ of ´allochtonen´ of termen veel erger dan deze die ik wekelijks hoor kan de wind flink van voren krijgen.

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    nou ik hou je niet tegen hoor Umm. maar dan hebben ze het direct tegen jouw op een negatieve manier.. en is dat een "stomme" nederlander die dat doet.
    vind ik toch een heel andere situatie

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik denk dat TS met "buitenlander" bedoelt dat die viezerik bijna geen NL sprak of erg gebrekkig.......

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb min of meer geciteerd wat mijn behoorlijke overstuurde kind mij vertelde..

''Mama een hele enge buitenlandse meneer viel mij lastig"

Had ook kunnen zijn

"Mama die kaasboer die hier door de straat altijd rijd viel me lastig"

Maakt niet uit verder......

Niets gehoord van die rayon manager overgens.

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja die zou vandaag nog bellen, jammer, daar had je je wel op ingesteld neem ik aan.

7. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Hey

Ik wou gewoon effe zeggen dat ik vind dat jullie dit super aangepakt hebben. En ik vind het ook netjes van die energie maatschappij dat ze kordaat hebben opgetreden. Ze hadden je nog eens moeten bellen, helemaal mee eens, MAAR ze willen zich tenminste niet binden aan kinderlokkers.

8. Yelice

Yelice Niet meer actief

Bah zeg wat een eikel :x hopelijk houdt je dochter geen trauma er aan over.

Wat ik wel apart vind is dat dat bedrijf jullie woorden zomaar geloven en geen verder onderzoek doen maar hem naar aanleiding van jullie telefoon gesprek per direct ontslaan.
    Wie weet zijn jullie wel buren die toevallig een hekel hebben aan deze meneer.
    Dus ergens vind ik dat dit bedrijf niet netjes heeft gehandeld , of in ieder geval niet volgens het boekje.
    Neem natuurlijk niet weg dat hij het verdient om ontslagen te worden hij moet gewoon meiden met rust laten.

9. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0

Ja daar heb je gelijk is. In NL bestaat er nog zoiets als hoor en wederhoor. Denk dat als die viespeuk de zaak aanhangig maakt bij de kantonrechter dat hij nog in het gelijk wordt gesteld ook wat zijn ontslag betreft.

Overigens is deze man niet helemaal hip als hij zo je dochter benaderd en dient gestraft te worden.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Met het risico dat mijn kop eraf wordt gehakt, maar ben ik nou de enige die vind dat het allemaal wel heel erg opgeblazen wordt in de vorm van trauma's en kinderlokkers? Die man is heel erg fout bezig geweest en moet daar zeker voor gestraft worden, helemaal mee eens, maar hij heeft alleen een opmerking gemaakt en verder toch geen aanstalten gemaakt om aan haar te zitten? Snap dat dat al een grove fout is en dat ie dat niet heeft te doen, maar om nou te spreken in termen van dat ie jullie op gaat zoeken ofzo...

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    sorry maar als iemand al aanstalten maakt om op deze manier met een jong meisje van 14 aan te pappen en haar na te roepen haar vaker te willen zien dan is die ook in staat verder te gaan dan dat dus nee vind het niet opgeblazen! met zulke gasten moet je gewoon geen risico lopen

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Waar woon jij? vraagt hij Waarom vraagt hij dit dan?
    Heel ver weg zegt Michelle
    Ik vind jou mooi en je hebt mooie ogen zegt hij Dit zeg je niet s'avonds in het donker tegen een kind.
    Michelle zegt ik ga weer
    Heeey weet jij mischien een relaxplek?Ik ben namelijk moe en wil uitrusten zegt hij Hoezo hij probeert haar aan het lijntje te houden.
    Nee weet ik niet
    Hij roept haar na ik wil jou vaker zien
    Je bent mooi zegt hij Sorry hoor, maar dit gaat alle boekjes te buiten. Dat roept een volwassen vent niet tegen een kind.

Michelle spurt via omweg naar huis hij bleef haar maar na kijken

Ik vind dat Nathalie nog goed met de situatie omgaat! Ik zou het zo niet kunnen. Zou er moeite mee hebben om mijn angst niet over te brengen op mijn kinderen. Als iemand zoiets doet heeft hij duidelijk een steekje los en ik zou zeker op mijn hoede zijn.

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

precies!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het was vier uur in de middag, dus geen avond en niet donker... Ik vind dat TS erg goed gereageerd heeft en dat de man van TS hem geconfronteerd heeft is helemaal goed! Ik ben gewoon iets voorzichtiger omdat ik (buitenlandse) vrienden heb die rustig aan iemnand vragen of ze een relaxplek weten als ze gewoon een theehuis bedoelen ofzo...En die man heeft inderdaad een fout gemaakt, maar ik heb er mijn twijfels bij of hij meer van plan was/is...

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    het was onder werktijd wat heeft hij onder werktijd in een theehuis te zoeken???

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het was een voorbeeld, om aan te geven dat buitenlandse mensen misschien wel dingen anders zeggen dan wij ;) En misschien wilde hij wel een hapje eten voordat hij weer aan de avondwerkzaamheden moest beginnen. Nogmaals, ik keur het niet goed, sterker nog; zo iemand moet zeker gestraft worden, maar ik blijf erbij dat ik het allemaal wat minder zwaar opneem. Sorry.

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik ken ook genoeg buitenlandse mannen maar in mijn ogen of het nou een buitenlandse man of een nederlandse man is als ze zoiets zeggen bedoelen ze allemaal hetzelfde! en ja als hij alleen had gevraagd van goh meid waar kan ik ergens een relaxplaatsje vinden zou ik zeggen oke het kán dat ie dat ook echt bedoelde! maar als ze er bij gaan zeggen "je hebt mooie ogen" en " ik wil je vaker zien" dat zeg je niet als je er niets mee bedoeld!

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    waarom zou een vent van god weet hoe oud een meisje van 14 een kind vaker willen zien?? echt niet om touwtje te springen hoor

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Terwijl zijn auto in de straat staat?
    Als hij moe was geweest had hij toch in de auto kunnen zitten?

En waarom aan mijn kind vragen waar zo'n relax plek is,terwijl hij bij iedereen in die straat aanbelde om klanten te werven?

Hoe vroeg overgens een relaxplek met een bankje(vergeten bij te vermelden)

Ik ga niet speculeren als als als,maar het is mijn kind(eren) overkomen en ik vind het behoorlijk kut als ik zo even grof mag zeggen!!

1 de weg magen mag altijd
    2 jezelf voorstellen is ook niets mee
    3 maar vragen waar het kind woont,vragen naar een relaxplek,zeggen dat ze mooi is en mooie ogen heeft(doe je maar tegen een volwassen iemand)
    4.Een meisje van 14 en een jongetje van 1 jaar naroepen van ik wil jou vaker zien,nee dan gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen...

20. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik kan je alleen maar gelijk geven nathalie! ik zou er ook helemaaaal niet gerust op zijn!

Deel Deze Pagina