Denk dat je zelf zoiets moet meemaken,als je een half huilende dochter hebt die angstig door de achterdeur kijkt met haar broertje nog op haar arm of die man haar niet is gevolgd...
pff ben je niet bang dat ze nachtmerries krijgt??? en bebek wat voor ons niet beangstigend is kan voor een meisje van die leeftijd doodeng zijn!
want ik weet nog toen ik zelf n jaar of 12 a 13 was dat een man op straat aan een vriendinnetje en mij vroeg of we mee wilde lopen voor een snoepje! nou ik heb nachtenlang niet geslapen hoor!
Ik heb het vermoeden dat ze niet bang is,ze heeft er ook goed met schoolvriendinnen over kunnen praten. Blij toe....... Mijn andere dochter had vorig jaar een ander incident. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/123389-sta-helemaal-shaken.html?highlight=verzorgpony Zij heeft hier veel meer last van gehad. Wat hebben die mannen toch met mijn kindjes
pfff dat is ook echt heftig zeg!!! en wat een ziek volk loopt er toch rond hier op deze aardbol kan me voorstellen dat je dochter daar nog last van heeft jeetje je moet er toch gewoon niet aan denken dat iemand zo tegen je kindje praat!
Ik heb het als kind ook meegemaakt hoor....er woonde, naar later bleek, een kinderlokker bij ons in de buurt die meisjes naar binnen lokte met snoepjes en dat bij mij dus ook probeerde. Inderdaad ook van die verhalen als mooie ogen en wat krijg je al mooie borstjes enz enz. Nogmaals, het is ook enorm creepy en ik vind dat je dochter erg goed gehandeld heeft en dat heeft ze te danken aan haar opvoeding, net als ik het aan de mijne te danken had dat ik goed reageerde! Je hebt ook helemaal gelijk dat ie een kind met rust hoort te laten en ik vind ook dat jullie erg goed gehandeld hebben. Het enige wat ik me afvraag is of een trauma eraan overhouden niet heel erg overtrokken is...of dat ie nog langs komt ofzo. Ik heb er nooit iets aan overgehouden omdat mijn moeder me wees op hoe te handelen, net als jij dat bij jouw dochter hebt gedaan! Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat, als jij niet heel erg traumatisch erover doet, je dochter er volgens mij best bovenop komt. En ik geloof niet dat die man terug komt....da's alles.
Mannen moeten kindjes sowieso gewoon met rust laten! Ik werk met oa pedofielen dus weet er eea vanaf en het is gewoon letterlijk een ziekte, waar helaas veel kindjes de dupe van zijn. Ik vind persoonlijk dat je je dochter erg goed hebt geinstrueerd en dat ze daarom zo vreselijk goed en koelbloedig kon reageren!
je hebt een slimme dochter om die gegevens zo goed te onthouden. en vooral niet te zeggen waar ze woont. wees daar maar heel trots op. en netjes van het bedrijf dat ze zo snel hebben gehandeld
oke n trauma misschien niet nachtmerries misschien wel en dat ze bang is dat ie terugkomt ja! hij ziet het misschien zo dat ie door hun zijn baan kwijtgeraakt is en dat het er niet makkelijk op maakt een nieuwe baan te vinden als dat op zijn naam staat en andere bedrijven daar gaan informeren waarom hij ontslagen is! ik zou ook angstig zijn want je kan iemand wel voor zn kop kijken maar niet in zn kop god weet wat hij in zn hoofd heeft!
Ik weet trouwens verder niet hoe je in het bijzijn van je dochter hebt gereageerd, maar zou daar wel mee oppassen.. want het kan natuurlijk ook dat ze juist door jouw reactie nog meer van slag is geraakt. Had haar ook niet meegedeeld dat meneer ontslagen was bij dat bedrijf, want zo te lezen voelt ze zich daar nog schuldig over ook.
Goed gehandeld!! Wat een vuilak, zeg. Toch vraag ik mezelf wel af hoe hij ook daadwerkelijk is ontslagen. Op staande voet ontslagen worden gaat niet zo makkelijk. Het kan een vies juridisch (duur) spelletje worden. Het kan ook zijn dat ze dit zeggen om jullie tevreden te stellen. Misschien heeft hij op zijn donder gekregen. heeft hij zijn verhaal kunnen doen en werkt hij vanaf nu op een andere locatie. Ben je trouwens nog gebeld door de rayon manager?!
Sorry Nathalie, maar heb niet alle reacties gelezen, hoop dat dat niet zo heel erg is ! Maar getver wat een viezerik zeg! Bleh! Hier zelf ooit ook soort van hetzelfde gehad, geen idee hoe oud ik was, maar mn neefje is inmiddels 13 en ik nu 24, hij was toen het gebeurd denk ik net anderhalf ofzo. Maar ik ging lekker even met hem lopen in de wandelwagen, leuk deed ik altijd, mocht ik ook gewoon alleen. Liep op de dijk kwam er ook een man tegemoet, vroeg aan mij iets van of dat mijn kindje was, ik zei nee hij is mijn neefje, zijn antwoord was toen, zo een wil ik er ook met jou. Ben toen heel snel met kinderwagen over de trap van de dijk gegaan en snel naar het huis terug. Ben echt een tijdje bang geweest om te gaan lopen, en ook echt een hele tijd gehad dat ik het nog steeds in mn hoofd langs zag/hoorde komen. Maar inmiddels geen last meer van oid hoor, hoewel ik het nog altijd weet. Ik heb er overigens nooit iets over verteld aan iemand van de familie, alleen na een hele tijd eens aan mijn 'lievelings nichtje' verteld wat er was gebeurd . Vreselijke mannen/mensen, zulke mensen! Weten zelf volgens mij gewoon niet wat ze aan kunnen richten! Of staan er niet bij stil ofzo. Maar denk vooral dat het ze gewoon helemaal geen bal uitmaakt!!
Ik heb het wel meegemaakt en ik was toch al 20... En sorry.. ik vind het nog steeds een enge gedachte.. en het maakt me wantrouwend. er lopen gewoon te veel zieke geesten rond. Hij vroeg de tijd. Maar om de een of andere reden vertrouwde ik het al niet. Dus ik zei dat ik geen horloge had. Maar hij bleef doorgaan. Toen of ik niet op school moest zijn! vandaar weet ik het niet zo meer. Ik weet alleen dat ik door een soort parkje liep.. waar het aardig met bomen was.. voelde me veel te afgezonderd. liep zo snel mogelijk eruit in de hoop mensen tegen te komen.:x Hij had iig erg foute bedoelingen.. Ik vond het doodeng. En dan was ik 20. Wat dan met een meisje van 14!
Hmm, vroeg mij al af of ik nou echt de enige ben die wantrouwend is naar het energiebedrijf. Ik geloof er helemaal niks van dat hij (op staande voet) ontslagen is, dit is ook juridisch heel erg moeilijk. En van wat ik begrijp zijn jullie ook niet "officieel" gehoord en zijn er geen andere getuigen. Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik heb ook het sterke vermoeden dat het energiebedrijf jullie alleen heeft willen sussen en er in het ergste geval zelfs niet of weinig werk van heeft gemaakt. Zeker nu ik ook lees dat je niks meer van die rayonmanager hebt gehoord......:x Sterkte trouwens, je hebt een slimme dappere meid!
Ik was 4 (en dat weet ik omdat we net verhuist waren naar een huis vanaf het flatje waar ik geboren ben) en liep buiten op het pleintje achter ons huis te spelen met n meisje van mn school. Maar zij moest naar binnen dus ging ik naar huis. Maar ipv dat ik via de poort ging, ging ik voor om (we woonden 3 huizen van de hoek). Net naast het hoek huis stond een blauwe eend (wist uiteraard toen nog niet dat t een eend was maar weet nog wel hoe de auto er uit zag). Een man leunde over de passagiers zitten heen en die deur was open. En hij vroeg of ik een snoepje wilde! Je wil niet weten HOE SNEL ik naar huis gerent ben! ALLE alarm bellen gingen bij mij rinkelen en als het had gekunt (had in die tijd al redelijk lang haar) had al mn haar recht overeind gestaan van schrik. Zulke ervaringen vergeet je niet. Maken diepe indruk! Gelukkig heeft mn moeder me al voor die tijd altijd verteld dat ik geen snoepjes aan moet nemen van vreemden omdat die wel eens niet zo aardig kunnen zijn als ze lijken. Wie weet wat hij had gedaan... En NIKKI88, nee je bent niet de enige. Maar weet je, ALS de vent niet ontslagen is en de politie zoekt hem hebben ze 2 opties. Zn werk en als hij daat niet is (of toch ontslagen is) thuis. Want die gegevens heeft dat werk nog. Maar goed wie weet was TS niet de enige die geklaagt heeft en is hij echt weg. OF zat hij nog in proeftijd en was t wel makkelijk om hem de laan uit te bonjouren.
brrrr meteen komen bij mij rilling terug ik zelf heb dit een paar jaar geleden zelf meegemaakt ook een bedrijf dat mij de weg vroeg en daarna vroeg om in te stappen wan thij had wel zin in mij .... IK was zo geschrokken ben alleen maar weggerend nu nog als ik die busjes zie dan krijg ik rilling. Wou dat ik het toen net als jou had aangepakt. meteen bedrijf bellen!
Zo wat een verhaal! Maar echt mijn complimenten voor Jou en je Man!!! heel goed aangepakt! Echt top! Goed dat die man direct is ontslagen dit soort dingen kan niet natuurlijk. En ook goed dat je dochter is weg gelopen en niet is mee gegaan.
@ de wantrouwige mensen, ik ben voor 95% zeker dat hij via een uitzendbureau werkt. Als het tenminste die energie maatschappij is. En dan kan dat voor zover ik weet wel (op staande voet ontslagen worden)