Dochter is uit haar ledikant geklommen....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Juffie26, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wij hebben misschien geluk met onze kinderen, ze kunnen het wel maar doen het niet.

Voor zoon heb ik een stoel naast zijn bed staan, zo klimt hij eruit aks ik het vraag... En ook erin, maar zelf eruit zonder ons erbij doet hij niet!

Dus hij blijft nog lekker liggen! Hij wil miet in zijn grote bed.... Staat al klaar namelijk....

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja inderdaad eerst maar beter worden en onderzoek vrijdag daarna doen we poging 2 wel haha. Heb wel alvast kussen in haar bedje gelegd dat vind ze geweldig.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Inmiddels ligt ze in haar grote bed.
    Gisteren middag opgebouwd en gisteravond meteen erin slapen en gaat geweldig niet anders tot nu toe als in haar ledikant. Ze gaat liggen en is vertrokken. Ze komt ook niet uit bed en is niet wakker geworden vannacht. Nu doet ze haar middagdutje en ook dar verloopt tot dusver probleemloos.
    Ik ben erg blij. Alleen is ze nu erg verkouden hoesten, snot en schor stemmetje, afgelopen weekend koorts en nu erg verkouden.
    Morgen onderzoek na haar spraak spannend.

4. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Bij mijn dochter ging met 1,5 een zijkant uit het babybedje. De keren dat ze uit bed is gekomen zijn echt op een hand te tellen. Nu wel eens maar dat is als ze moet plassen, wat ook prima is, maar dan roept ze mij of mijn man altijd. En 's morgens wil ze wel eens gaan spelen. Maar dat is ook niet vaak. Voor haar 2e verjaardag was ze al zo behendig dat ze er met gemak uit klom. Dus dan vind een peuterbed of gewoon bed toch echt veiliger.

Deel Deze Pagina