Dochter is veranderd is een huilend klevertje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eden28, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ahhhhhhh wat is er met me lieve meisje gebeurd! Hele dag hangerig, huilerig en mag geen stap verzetten!! Zeg Please dat dit bij die stomme bmr prik hoort en dat het snel op houdt want met die warmte is het toch niet leuk!

Zo geklaag weer even over

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Kan idd van de prikjes zijn. :)

Kan ook een sprongetje of niet fit zijn.

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Hier hetzelfde!
    Kan het eigenlijk niet meer wijten aan de BMR, want die is na al ruim 2 weken geleden gegeven.
    Maar gezellig is anders....

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    BMR merk je pas ook na 2 weken effect van

Kan natuurlijk vanalles zijn..flexibiliteit is meestal het antwoord...want overgaan zal het echt wel :)

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik gok dat het een sprongetje is. ze leert hier zo enorm veel. lopen, praten, zelf goed eten.. en het is ooook nog heel warm, en vroeg licht waardoor ze slecht slaapt. BMR nog niet gehad hier dus die kan ik de schuld niet geven!

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Als het ervoor altijd goed was en ineens verandering kan het 14mnd sprongetje zijn. Ik lees veel over in oei ik groei maar zelf geloof ik er niet in mede omdat mijn dochter ontwikkelt zich niet in sprongetjes ze is altijd zeg maar in soort sprongetje zit hihi dus hier zie ik dat gewoon niet ze kan elke dag iets anders en op hogere niveau maar zit niet gerelateerd aan huilerigheid/hangerigheid

7. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Het weer werkt ook niet echt mee voor die kleintjes. Hier ook heel jengelig en hangerig.

8. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ze heeft 2 dagen hoge koorts er van gehad (woensdag en donderdag) en sindsdien is het drama :(

Eten is helemaal dramatisch, vooral avondeten wil ze absoluut niet

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.816
    19.122
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb zelf met warm weer ook altijd minder zin van echte maaltijden, vooral warm eten. Ik houd dan ook meer van wat kleinere / lichtere hapjes tussendoor. Misschien eens een apen-bordje-idee proberen? Gewoon een schaal met (gezonde) snacks op tafel. (Wortel, komkommer, druiven e.d.) Misschien dat ze dan wel wat pakt.

Ik merk deze dagen bij beide kinderen niet echt verschil. Maar wij hebben even een weekend met veel familiebezoek, dus ze vermaken zich ook wel. Van de oudste weet ik inmiddels dat hij zich wel aanpast als de warmte wat langer aanhoudt. Maar de eerste dagen word hij er ook vaak wat hangerig en 'vervelend' van. Ik heb daarom ook echt een hekel aan da wisselvallige weer: paar dagen warm en dan weer ene tijdje verkoeling en regen en dan weer een paar dagen zo war. Het schopt elke keer zijn ritme in de war.

Deel Deze Pagina