Dames, Welke luiers en welke luierdoekjes gebruiken jullie voor jullie kleintje(s). Over welk merk zijn jullie het meest tevreden? Ik gebruik nu zelf pampers.
Ik gebruik pampers, vind ze kwa pasvorm en zachtheid t fijnst. Op het kdv krijgt hij huggies om en ik vind die dingen dus echt stug en hard. Doekjes gebruikte ik zwitsal maar vond ze altijd zo nat en teveel geur eraan. Gebruik nu hele tijd doekjes van de lidl en vind ze heerlijk! Niet te nat en geen zware geur aan.
Luiers van de kruidvat en billendoekjes van zwitsel, maar die koop ik alleen in de aanbieding in een 12pak of de euroshopper doekjes van AH
Luiers van Etos. Had eerst altijd pampers, maar Etos vinden wij echt net zo goed! Doekjes van zwitsal.
Luiers; Pampers Baby Dry Doekjes; Pampers Sensitive Nog nooit last gehad van luieruitslag o.i.d. Koop altijd de billendoekjes in zo'n grote doos van 17,99 en de luiers 2+1 gratis..
Pampers overdag van lidl of aldi soms van pampers ( aanbiedingen) en snachts pampers baby dry Doekjes van aldi of pampers
Luiers Babylove (Duits merk) en billendoekjes zwitsal Sensitive. Gebruikten eerst pampers en kruidvatluiers, maar bij de Pampers hielt de luier regelmatig niet alles tegen en was Jesse vaak nat en de kruidvatluiers vind ik vrij breed en aan de stugge kant. De Babylove luiers zijn nagenoeg net zo zacht als de pampers, hebben dezelfde pasvorm, maar nemen veel beter op, sluiten net iets mooier aan bij de beentjes en niet geheel onbelangrijk, zijn de helft goedkoper. Wij rijden nu een keer in de twee maanden even naar Kleve en slaan dan gelijk een pak of acht in (vanuit ons huis een goed half uurtje rijden, dus goed te doen (naar dichtstbijzijnde winkelcentrum is ook een kwartier, dus is niet zo heel gek veel langer in de auto).
Wij gebruiken pampers luiers en doekjes van daar waar ik toevallig in de winkel ben . Had nu laatst van de Etos aanbieding. Vond ze wel goed schoonmaken maar erg parfummig! Vind die van de Hema goed schoonmaken en genoeg ruiken, alleen trek ik er daar altijd meer dan 1 per keer uit. Die van de euroshopper vind ik tot nu toe het fijnst!
Luiers van Pampers, heb die van kruidvat en bumblies geprobeerd (kreeg ze bij de babycadeaudozen). Maar Pampers blijven hier t best droog en zitten goed bij mn kleine man... Doekjes Zwitsal, goed vochtig en tja k vind de geur van Zwitsal wel lekker... Die van de Etos zijn ook goed, maar vind k de geur minder van... Volgens mn schoonzus zijn echter de doekjes van de Huggies vochtiger (waardoor zij ze beter vind)...
Luiers van kruidvat. Doen het hier supergoed! Doekjes wisselen hier nog weleens. Meestal heb ik de grote doos zwitsaldoekjes van de kruidvat (heb graag een voorraadje!). Maar maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Luiers van Kruidvat voor overdag en als we weggaan pampers en voor s'nachts ook pampers. Billendoekjes het liefste van pampers, ik vind ze iets vetter dan die van zwitsal.
Hier ook een Babylove fan We hebben ze mee genomen van vakantie na goede recensies te hebben gelezen hier op ZP. Ook de doekjes zijn erg fijn en heb nu ook de doekjes met olie voor na het schoonmaken van de billen.. Lekker vettig en geen creme nodig