Nou, Het is leuk hoor. Mijn dochter is zondag jarig en er komt helemaal geen kip! Ik vind het zo lullig voor haar, het is haar eerste verjaardag. En de ene opa en oma zijn op vakantie naar Frankrijk. En de andere oma komt niet, omdat ze geen geld hebben. En verder komt er helemaal niemand. Daarom gaan we maar wat anders leuk met d'r doen. Iemand ideetjes? Dierentuin gaan we al ander keertje heen.
Wat vervelend voor haar / jullie dat er op haar eerste verjaardag helemaal niemand komt! Misschien is een binnenspeeltuin leuk of naar een zwembad? Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jullie meiske!
ik snap niet waarom die opa en oma niet komen omdat ze geen geld hebben. Het is toch al leuk als ze er gewoon zijn. ERg jammer hoor! ik zou dan ook gewoon een leuk uitje plannen
he wat vervelend zeg!! ik zou een dagje gaan zwemmen, houdt ze daar van? maak er maar gezellig met zijn drietjes een leuke dag van!
De kinderboerderij? Of schommelen als je ergens in de buurt een babyschommel hebt? Of een groot zwembadje in de badkamer zetten en samen erin en spetteren? Of een stukje fietsen? Of naar een soort van Ballorig waar ze ruimte hebben om kleine kindjes te laten kruipen en te klauteren en in een ballenbak te zitten?
is kidzcity misschien niet iets? wij gaan daar 3 juni heen met een aantal meiden met kindjes die allemaal net 1 jaar zijn of bijna worden...daar hebben ze veel voor kleine kindjes en leuke dingen waar je samen met je kindje in kan. niet leuk, dat er niemand komt op haar eerste verjaardag
Wat vreselijk zeg!! Ik krijg een brok in mijn keel als ik het lees! Ik zou haar lekker verwennen die dag, zij beseft nu niet echt dat het haar verjaardag is, maar aan jullie zal ze merken dat het een speciale dag is. Lekker naar een (baby)speeltuin, dierenpark, Efteling oid.. Waar zij haar ogen uitkijkt en een leuke dag heeft.
ahw wat sneu nou zeg! Idd, zoals Adi zegt, lekker verwennen die dag.. ik zat ook aan Ballorig te denken.. Of middagje naar de speeltuin/kinderboerderij.. maar bij deze Alvast van harte gefeliciteerd met je meisje!!!!
Wat jammer zeg dat er helemaal niemand komt! Ik zou ook zoiets doen als naar de kinderboerderij, ballorig of bij een leuke kind/babyvriendelijke pannenkoekenboerderij een pannenkoekje eten.
Jeetje, ik ken je niet maar dit doet me wel wat als ik lees dat 'de andere oma niet komt omdat er geen geld is'. Het hoeft toch niks te kosten als ze komt? Gewoon er 'zijn' is al genoeg, maar goed dat is mijn mening. Wat leuk is: als ze van water houdt: lekker gaan zwemmen, anders naar een kinderboerderij, pannekoekenhuis, binnenspeeltuin? Alvast gefeliciteerd met je meisje en toch een fijne dag gewenst!
Welnee, maakt helemaal niet uit! Je kunt er prima een leuke dag van maken. Wij hadden ook niemand over de vloer, simpelweg omdat we een vlucht van 8u van de ene fam afzitten, en een autrit van 8 uur van de andere fam. Koop slingers en balonnen: verrassing nummer 1 als ze wakker wordt en beneden komt. Gegarandeerd succes! Voor haar zingen natuurlijk. En zelf met 1 mooi kado, ingepakt en wel, is ze heeeeeelemaal jarig hoor. En dan ga je met haar een paar gebakjes kopen. Dan weet je zeker dat ze er eentje van lust. En laat je haar thuis er lekker hapjes van nemen, met haar handjes natuurlijk. En dan savonds de grootste pret: de balonnen kapot prikken. Echt hoor, niet sip gaan zitten zijn, want voor een leuke verjaardag heb je echt niet perse een opa en oma nodig. Sterker nog, zij missen iets! Hardstikke speciaal toch: ukje wordt 1 en viert dat met papa en mama. Geniet ervan!!
Komt de ene oma niet omdat ze geen geld heeft om naar jullie toe te komen? Anders zou je altijd nog daar naar toe kunnen gaan. Ziet oma haar kleindochter toch op haar eerste verjaardag. En maak er verder een leuke dag van, zoals hierboven al wordt gezegd. Ze is nog zo klein en beseft het nog niet. In ieder geval vanaf hier een ontzettende leuke dag gewenst!
Goed idee! Of naar de kinderboerderij. Hier zijn er schapenscheerdagen met andere activiteiten e.d. Of lekker fietsen en onderweg picknicken. Fijne dag in iedergeval en geniet lekker met z'n drietjes. Het is toch een speciale dag!
Hallo, Ik vind het zelf ook helemaal niet leuk dat er niemand komt. De ene opa en oma hebben een huis in Frankrijk en die gaan toch wel minimaal 5x per jaar daar heen en ik vind eigenlijk dat ze dan best één keertje kunnen overslaan, maar dat kan blijkbaar niet. Vind het toch wel heel speciaal. De andere oma komt niet, omdat ze geen geld heeft voor een kadootje en hun auto kapot is, maar eerlijk gezegd weet ik wel zeker dat het een smoes is en dat ze gewoon geen zin hebben. We gaan daar niet heen, want dan blijven we dat doen (ze komen eigenlijk nooit op onze verjaardag, maar ik dacht nu wel, want is toch wel speciaal je eerste kleinkind en ze doet er zo heel erg enthousiast over) Verder vergeet de rest het gewoon altijd. Ooms en tantes geven niks om de kleine, geen enkele eigenlijk. We moeten altijd overal zelf naartoe. Maar ik ga sowieso de rest van jullie suggesties in overweging nemen. Bedankt!
Vind het heel sneu voor je kindje en voor jullie. Als ik wist waar je woonde zou ik best een kadotje willen komen brengen. Maar de dingen die worden opgenoemt zijn ook leuk. En zeker een taart kopen waar ze lekker in mag slaan of/en eten . Maar wat sneu.
er zijn heel veel leuke ideeen genoemd, ik wou je gewoon alvast feliciteren met jullie meissie, maak er een mooie dag van!
Hebben jullie geen vrienden die jullie kunnen uitnodigen dan? Geen bekenden met kleine kinderen? Buren?
Jongens, TS voelt zich al rot genoeg erover. Je kunt er een geweldige dag van maken. Voordelen: Allemaal lang in pyjama! Samen boodschappen doen voor de verjaardag, ze mag alles kiezen wat ze lekker vindt en het avondeten uitkiezen Op de terugweg op je dooie gemakje eendjes voeren, want je hoeft niet te stressen en op tijd thuis te zijn 's Middags een leuk uitje inderdaad Heeeeeeeele dag alle aandacht van papa en mama Geen overprikkeld kind in de avond Uitgebreid de tijd om met cadeautjes te spelen Hier komen wel mensen, maar het kan ook heerlijk zijn om eens een dagje niets te 'moeten'. Volgend jaar weer anders, ze krijgt er dan ook meer van mee. Misschien ken je dan ook wel wat andere moeders van de peuterspeelzaal ofzo!
Ik ga alvast zingen : Wie heeft die mooie muts op moet je zien Wie is een beetje jarig bovendien Ga maar op de stoel staan, dan zingen wij Er is er eentje jarig, dat ben jij! Het wordt vast een mooie dag die je nooit meer zal vergeten. Maak maar een mooie foto van je kleine met een taartje. Liefs