Aankomend weekend wordt dochter 6. Haar feestje op school en sport kan allemaal niet doorgaan en nu heeft ook bijna iedereen behalve opa en oma afgezegd om te komen. Ze snapt het deels maar toch is ze erg verdrietig dat nu niks voor haar verjaardag door kan gaan. Later vieren kan maar je weet nu nooit helemaal zeker hoelang en willen toch graag op haar verjaardag iets kunnen doen voor haar zodat ze wel een fijne dag krijgt. Jammer dat natuurlijk ook veel dicht is. Iemand nog de ultieme verjaardag tip zodat ze toch nog beetje jarig voelt?
gefeliciteerd alvast Bij mooi weer een lekkere picknick in het bos. Buitenlucht is gezond en het risico voor opa en oma ook minder maar nog steeds aanwezig
Ik zou iedereen vragen een kaartje te sturen, zodat ze veel post krijgt op haar verjaardag. Verder de allerlekkerste taart kopen en 's avonds zelf lekker koken en de tafel feestelijk dekken als of het 'uit eten' is. En eventueel 's 's avonds/'s nachts allemaal ballonnen voor haar slaapkamerdeur stoppen (tussen touw of plastic, zodat als ze de deur open doet, die haar kamer in vallen. Zo iets:
Vriendje van mijn zoon was vandaag jarig. Zijn kinderfeestje ging niet door maar we hebben wel een leuk knutselwerkje bezorgd om te laten weten dat we aan hem denken. Werd enorm gewaardeerd!
Wat een leuke tips! En verder denk ik ook: niet te big deal maken van het “kan niet doorgaan” - maar meer energie leggen bij een leuk feestje met het gezin nu - en bij het nog eens over mogen doen van de zomer!
Je zou familie en vrienden en vriendinnetjes kunnen vragen een video felicitatie te sturen? Bijv. Dat ze haar toezingen. Hier doen we dat sowieso wel eens bij jarigen en dat wordt altijd enorm gewaardeerd! En kaartjes, tekeningen van anderen zijn natuurlijk ook altijd leuk!
Lekker eten online bestellen of door de mcdrive gaan happy meal blijft voor veel een feestje Idd videobellen met vriendinnetjes?
Mijn zoontje wordt zaterdag ook 6 jaar. Hij weet dat er niemand komt maar ik heb hem verteld dat we het als het weer kan alsnog uitgebreid gaan vieren. Verder maken we er zelf gewoon een hele leuke dag van met taart en natuurlijk cadeautjes. 's Avonds gaan we lekker gourmetten dat wil hij graag Misschien vragen of mensen kaartjes willen sturen?
Hier hetzelfde, zoon word bijna 6 en kan ook niet doorgaan. Wij gaan picknicken in het bos, zoeken een leuke speeltuin op en gaan gewoon thuis taart eten. Savonds langs de mc drive. We geven hem iets meer cadeaus We vieren het later gewoon nog als het virus weg is.
Onze zoon is ook binnenkort jarig en we hebben het er al over gehad dat het feest zeer hoogstwaarschijnlijk niet door kan gaan en we het met zijn 3en vieren. Lekker met taart en ander lekkers, s'avonds mag hij kiezen wat we gaan eten en we vieren het dan later nog een keer. De doorslag was toch wel nog een keer taart en nog een keer kiezen wat hij wil eten (bijna 6) Overdag spelletjes, film kijken en als we nog buiten mogen komen inderdaad iets als picknicken
N word volgende week 3 en is er al weken mee bezig. Hij snapt nu echt niet waarom er bijna niemand komt. We vieren het over een tijdje voor iedereen tegelijk met onze verjaardagen. Hij was al verdrietig omdat we nu niet op vakantie gingen.. hij snapte er niks vanZ Had zoveel nachtjes geslapen en nu gingen we niet. En dan ook nog zijn verjaardag. Dubbel pech maar we halen het zodra het kan allemaal weer in
Mijn jongste is maandag jarig, we gaan het gewoon thuis leuk vieren, alleen moet ik waarschijnlijk wel de hele dag werken, dus wordt het vooral in de middag/avond. Er komt helemaal niemand, we gaan wel videobellen met mijn ouders en en er zullen genoeg mensen bellen en misschien gaan mensen wel kaarten sturen nu.
We hebben de mazzel dat ze pas 2 wordt. De grootste uitdaging zat in het uitleggen naar d'r grote zus (Die een kalender heeft en dus naar de verjaardag van d'r zusje toe leefde). We vieren het nu met het gezin en halen de opa's en oma's er op skype bij. Als alles hopelijk weer over is geven we alsnog een feestje.