Dochter jarig, wat doen?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Dogpaw, Sep 1, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

Apr 4, 2014
    413
    614
    93
    Female
    Hallo allemaal!

onze dochter is vrijdag jarig. In de ochtend gaat ze trakteren op de peuterspeelzaal en lekker spelen. S’ middags is papa vrij (gebeurd vrij weinig) en ik ben ook vrij dus we willen graag wat leuks doen na een kort middag slaapje.

maar ja, wat? We zouden eerst een dagje naar de dierentuin maar ik wil het trakteren en verjaardag vieren op de peuterspeelzaal haar ook niet ontnemen.

iemand een idee?

2. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,503
    8,425
    113
    Trakteren op de PSZ kan toch ook op een andere dag?

Weet niet waar je woont, maar Sprookjeswonderland in Enkhuizen is op die leeftijd erg leuk! Alles lekker dichtbij elkaar, voor die leeftijd geweldig!

3. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

Apr 4, 2014
    413
    614
    93
    Female
    klopt hoor, het kan wel op een andere dag alleen ze is zich heel erg bewust van het feit dat ze dan jarig is, en dan wordt er gezongen etc door alle kindjes.

volgend jaar zal ze in het weekend jarig zijn maar is ze alweer een jaar ouder dus ga ik er vanuit dat ze het dan wel snapt dat het ook op een andere dag kan.

We wonen in Overijssel! Dat sprookjesbos, is dat ook wat met slecht weer?

4. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,487
    113
    Dan kom je snel op een uitje naar een kinderboerderij/geitenboerderij, binnenspeeltuin of een middag zwemmen.

bij ons vinden ze zwemmen altijd heel leuk.

5. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,503
    8,425
    113
    Ja, als ze er zich zelf al bewust van zijn, is dat al lastiger ja!

Ik ben er 1x met regen geweest, en dat zou ik niet weer doen, er is vooral veel buiten te doen en zien.

Maar het is er voor die kleintjes echt heel leuk, dus zou er zeker een keer heen gaan!
    In de kerstvakantie is er altijd Sprookjeswonderwinterland dat is ook super!

En deze is nog betaalbaar ook :D

6. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,570
    3,507
    113
    Ik weet niet waar in Overijssel je woont, maar de Flierefluiter in Raalte is erg leuk. Daar kun je zowel binnen als buiten spelen.

Moet je wel reserveren.

7. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,872
    5,149
    113
    Home
    Sochtends trakteren en smiddags iets leuks doen? Psz is niet de hele dag toch

Binnenspeeltuin voor 2 a 3 uurtjes

Share This Page