Hooi dames!, Elke keer na het smeren van zonnecreme vd kruidvat krijgt ons meisje na een aantal uren lichte uitslag(rode kleine pukkeltjes).. iemand tips voor een goede zonnecreme waar vaak goed op gereageerd wordt? Thanks all!!
Is het echt na het smeren of komt ze daarbij ook in de zon? Zonnebrand zit sowieso vaak vol met parfum en alcohol maar zonneallergie zou het ook kunnen zijn...kleine rode bultjes.
Of warmteuitslag. Maar hier heeft de jongste een gevoelige huid, Drs Leenarts werkt hier goed en Lovea ook.
Je kan ook bij de apotheek vragen, die hebben vaak voor gevoelige huid. Ik ben zelf voor veel zonnebrandcrème allergisc, zit ik ook onder bultjes, maar nivea gaat dan weer wel goed.
Hebben jullie tips voor de rode plekjes op haar gezichtje? Wel smeren of beter niet zodat het zelf een keer weg trekt? Wat is jullie ervaring ermee ?
Kruidvat crème zit vol met chemisch spul. Lovea kan inderdaad, maar smeert heel dik vinden wij, wij gebruiken nu biodermal (gevoelige huid), geen parfum erin, wel wat twijfelachtige stofjes. Je kan ook suncover gebruiken, die gaan wij hierna kopen. Hier zitten helemaal geen twijfelachtige stoffen in, Ook nog redelijke prijs, ontworpen door dermatologisch arts.
Ik bedoelde eigelijk of ik nu iets speciaals moest smeren voor die rode plekjes.. om die te verminderen.. heb nu zonnecreme van drs leenarts gehaald, nu geen zon te bekennen natuurlijk!.. zal je altijd zien ahah.. hoop dat deze wel goed is! Bedankt voor jullie reacties!