Wat vinden jullie van Active fit dry max pampers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caruli, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vind jij van de pampers active fit dry max

1. Goed

2. Redelijk

3. Slecht

4. ken ik niet/ gebruik ik niet.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden
    Ik heb sinds een aantal weken de nieuwe pampers active fit dry max, maar ik vind het absoluut helemaal niks
    sindsdien plast mijn zoontje zich snachts helemaal nat, terwijl hij dat nooit deed
    ik verschoon hem express nog voor hij naar bed gaat.
    ook overdag red hij geen 4 uur meer, moet hem nu echt om de 2uur verschonen.
    snap er niks van, die luiers zijn dunner en moeten volgens pampers meer opvangen en langer droog blijven?
    bij de etos heb ik gevraagd of de gewone active fit terug komt maar ze zei van niet, maar ze hadden al veel meer klachten gekregen over de nieuwe variant.
    ze zei: als je een klacht indient en er komen er meer heb je kans dat ze de oude variant weer invoeren
    ik ga die klacht in ieder geval indienen. vond het hele fijne luiers (de beste) maar deze variant is echt waardeloos!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind ze juist wel fijn fynn is nu nooit meer nat. bij de oude wel.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier nog een hele tevreden gebruikster. Super droge billen, niet door lekken.

4. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik ben ook wel tevreden. Ze lekte nooit door, maar deze worden idd minder dik en dat is denk ik wel lekker als je net gaat leren lopen. Zo een prop tussen je benen is dan ook niet echt handig denk ik zo ;)

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik vind deze fijner dan de vorige Active Fit! Ze worden idd minder dik en opgezwollen. Julie heeft geen last van doorlekken, ook 's nachts niet.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik vind ze fijn de luiers. Sem lekt nooit door

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    ik vind ze ook erg fijn, moet je misschien een andere maat proberen?

8. Tennes

Tennes Niet meer actief

Erg fijne luiers! Ze zijn lekker dun en toch heel droog. Guus lekte bij die andere nog wel eens door, maaar nu niet meer.

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik vind ze erg fijn!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik vind ze ook erg fijn, gebruik ze eigenlijk alleen overdag,
    's Nachts draagt Beau de baby-dry versie.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier ook heel tevreden.. al had ik in het begin hetzelfde als jou..
    Heb toen een maat groter gehaald en toen was er niks meer aan de hand.. nu dus de 4+ i.p.v. 4.. Lekt nooit meer door en voelt ook veel minder dik aan..

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.815
    3.343
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier nog een tevreden gebruiker. De 1e keer had ik m'n twijfels, maar er kan een hoop in en snachts ook nog geen doorlekken gehad (4+ ) . En het scheelt toch wel opslag ruimte, die dunnere luiers :)

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik dacht dus dat het wel mee viel maar ik kan nu 6 pakken in de la kwijt ipv 5 :D

14. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Voor overdag zijn het prettige luiers maar 's nachts vind ik het niets. Mijn dochter werd nooit nat wakker maar nu is het bijna dagelijks. Dus 's nachts krijgt ze een ander soort om de kont. Slechts heel wat was.

15. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    dat is inderdaad een goede tip.

ik gebruikt maat 3 voor mijn meisje omdat ze nog geen 9 kilo was, maar moest haar om de 2 uur verschonen, maar met de 4 doet ze er veel langer mee.

vind de luiers alleen zo hoog zitten.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    hier word overdag maat 4+ gedragen en voor de nacht maat 5

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier ook ineens 2 natte meiden snachts!
    En ik vind ze juist sneller dik worden dan de babydry

18. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ik ben er ook niet tevreden over, vind ze groter vallen als de andere maat 4! Ons zoontje was vanmorgen helemaal nat, en dan heb ik met de normale nooit.
    Maar ik denk dat ze te groot zijn terwijl hij toch 12 kilo is moet hij makelijk maat 4 kunnen hebben.

19. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik heb de oude versie nooit gebruikt, dus daarmee kan ik niet vergelijken. Van deze ben ik wel heel tevreden, had eerst kruidvat luiers en die vond ik niet zo goed.

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Hier ook een tevreden gebruiker. Maar inderdaad overdag 4+ en dan in de nacht 5, nadat ze ook een paar keer was doorgelekt. Die 5 neemt dan toch net meer op. Vind ik ook niet vreemd: overdag krijgt ze toch wel 3 a 4 keer een schone luier en 's nachts niet een keer... dus die moet wel wat meer kunnen opvangen.

Deel Deze Pagina