Friso 1 comfort

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door mamalijntje, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij gebruiken op dit moment nog omneo maar gaan overstappen op Friso Comfort 1. Echter had ik hier al gelezen http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-voedingsdeskundige/294656-friso-comfort.html dat je het met kokend water moet mengen.. Staat ook op de verpakking zag ik maar ja eigenwijze mama he dus al had ik dit niet gelezen dan had ik het anders gedaan maar nu staat er ook:

Door het toevoegen van johannesbroodpitmeel helpt Friso Comfort 1 bij krampen en spugen.

Misschien een blonde vraag maar betekend dat dat dit erin zit of dat je dat toe kan voegen?

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hai,

Ik snap je vraag hoor, helemaal geen blonde vraag!
    Dit houdt in dat we het er al aan toegevoegd hebben, dus dat hoef je zelf niet meer te doen. Je kunt voor de overgang van de ene voeding naar de andere de voedingen tijdelijk (een of twee dagen) even mengen met elkaar, zodat de overgang wat geleidelijker is voor de darmpjes.
    De voeding moet wel bereid worden met water dat net van de kook af is. Dit is belangrijk, anders kan je kindje juist krampjes krijgen.

Succes! Groetjes Laura

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dank je wel!

Deel Deze Pagina