Ik heb even een vraag, een neefje van ons houd zaterdag zijn verjaardag en wordt 4 en hij vraagt een rorbofish, tja van de reclame, en heb er in winkel mee in de handen gestaan maar het lijkt me zo'n waardeloos prutding dat ik het niet mee heb genomen mensen die hem al hebben en is hij leuk, doen ze er echt wat mee en is het voor die leeftijd ook nog leuk? Want tja ik zou dus echt niet weten wta te halen anders
Mijn dochtertje krijgt 'm morgen (na de prikken van het CB) ze speelt graag in bad dus vandaar dat wij 'm gekocht hebben. En van mensen die 'm hebben heb ik gehoord dat het een leuk ding is. Na morgen kan ik je vertellen of het klopt
Ik ben benieuwd, stond echt met die doos in de handen dat ik dacht het is net of er niks in zit zo licht , en vond het er wat gammel uit zien , dus wist echt niet wta ik er van denken moet, ben benieuwd hoor het morgen wel en succes op het cb.
Hmm ik had er laatst reclame van in de mail en het komt van een merk dat veel mooi speelgoed verkoopt... Maar er leek me inderdaad helemaal niets leuks aan! (E dan heb ik nog een kind dat gek is van vissen maar kan me niet voorstellen dat het langer leuk blijft dan een half uur) Ik lees even mee.. Ben benieuwd naar daadwerkelijke ervaringen ook
Daar ben ik dus ook bang voor dat het 1 keer leuk is om in het water gooien en daarna niet meer boeiend is want was is er nu aan om naar een visje te kijken dat telkens hetzelfde doet?
Gaat er niet om wat jij leuk vindt, maar wat hij leuk vindt. Dit staat op zijn lijstje. Tja, dan zou ik het kopen of ik er wat in zag of niet.
Tja maar hij maakt zelf het lijstje niet maar zijn moeder heeft dat bedacht volgens mij weet hij zelf niet eens wat het is , en tja ik geef graag iets wat echt leuk is en een kindje ook wat aan heeft
mijn zoontje had er 1 gekregen voor zijn verjaardag, na een dag deed hij het al niet meer. het is een zwak ding. er was verder niks geks mee gedaan.
vriendinnetje van dochter heeft er eentje, ik geloof niet dat zij er veel aan vindt. Dochter vind er ook geen bal aan. De baby schijnt het leuk te vinden om ernaar te kijken....
mijn dochtertje had er 2 waarvan 1 meteen overleden en terug gestuurd naar bol.com en de ander leeft nog wel en ze vind het leuk maar hij is erg kwetsbaar en kleine onderdelen die los zitten (zijn staart) heel soms krijgt ze hem mee in bad en de rest van de tijd stata hij op zijn standaardje in de kast
Volgens mij is hij ook meer bedoeld als onderhoudsvrij huisdier dan als speelgoed? Of heb ik dat nou mis?
Zie ook: Robofish, nieuw van Goliath! Review - VitalDaddy En Robo Fish | Zuru | Time to Play Er is ook een vissenkom voor en dergelijke Dan gaan die kleine onderdeeltjes vast minder snel stuk
Hmm nog geen positieve reacties, ik kan me niet voorstellen dta het bedoeld is om vor de sier neer te zetten en iedere 4 uur nieuwe batterijen klinkt ook niet echt fijn . Ik zoek nog we, even verder