Dochter krabt neus steeds open...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by februari2012, Apr 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. februari2012

februari2012 Bekend lid

Oct 31, 2012
    689
    394
    63
    Mijn dochter van 22 maanden had anderhalve week geleden een pukkeltje aan de onderkant van haar neusvleugel, naast haar neusgat. Niks aan de hand, pukkeltje werd al weer kleiner en zou al helemaal verdwenen zijn, ware het niet dat mijn dochter het korstje steeds weer open krabt. En door dat krabben wordt het wondje steeds groter. Vanochtend haal ik haar uit bed en haar beddengoed zat helemaal onder het bloed, ik schrok me een hoedje:eek:! Nadere inspectie wees uit dat ze het wondje op haar neusvleugel nog verder open gekrabd heeft :(. Ik heb er nu provisorisch een pleister op geplakt, maar dat houdt niet echt op haar neusvleugel.

Heeft iemand tips wat ik hier tegen kan doen, zodat het wondje gaat genezen zonder dat het steeds open gekrabd wordt? Ik zeg steeds tegen mijn dochter dat ze niet aan haar neus moet krabben, maar dat helpt niet...

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Juist als je zegt dat het niet mag, doen ze het toch he. Merk ik hier ook. Pfff.

Misschien vloeibare pleister? dat is van die spray.

3. februari2012

februari2012 Bekend lid

Oct 31, 2012
    689
    394
    63
    Oh, dat wist ik niet dat dat bestaat, vloeibare pleister! Dat zou misschien wel helpen! Ga straks eens kijken, zal wel gewoon bij een drogist te koop zijn toch? Of is dat alleen bij de apotheek verkrijgbaar?

4. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Nee hoor, gewoon bij de drogist. Kan even niet op de naam van het merk komen, maar het is een A-merk van pleisters.

Share This Page