Bekijk bijlage 159569 Ik weet niet wie er nu dommer is eigenlijk ... In het kort (voor de niet Engelse sprekenden: mevrouw claimt dat het donkere kind wat ze heeft gehad, geheel de schuld is van een 3D film die ze heeft gezien tijdens de afwezigheid van haar man. haar man gelooft haar (!!!!!!) en geeft aan dat met de techniek van tegenwoordig alles mogelijk is en gaat de bioscoop en de producers van de film voor het gerecht te slepen whahahahahahahahahahah ohhh, lekker, mijn dag is weer helemaal goed. Vorige week naar Pirates of the Caribien geweest ... 3D ... een kind van Johnny Depp ... kom maar door!!!!
Kan iemand eens rustig de tijd nemen om de man uit te leggen hoe het ook alweer zit met de bloemetjes en de bijtjes? Of er moet ergens een donkere persoon in de lijn zitten bij 1 van de 2 en dat is zeer uitzonderlijk dominant geworden, maar dan nog. DNA test misschien om dat uit te klaren en anders toch maar het bloemen en bijtjes verhaal heel goed uitleggen en ook de werking van 3d?
wow wat een fantasie. Ik vind die man dommer dat hij het nog gelooft ook. Ze zegt dat de baby op de hoofdrol speler lijkt, maar misschien is ze er vergeten bij te zeggen dat ze ook mee deed aan de film
Na een rotdag op het werk had ik zo'n bericht echt even nodig hahahaha Ik ga ook snel die Pirates in 3D kijken
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Echt ga krom hier... Wat een geweldig verhaal En die vent het nog geloven ook whaha hilarisch
whoop....dat is er zo ingevlogen zeker....ze deed zeker zooo intensief mee aan het kijken naar die 3d film.... leugenaar!! whahaha hoe stom kan je zijn zeg....tsjongen wist niet dat er tegenwoordig echt nog mensen waren die geen sexuele voorlichting kregen........
Oowwww, HIJ is echt dom. Zij weet dat waarschijnlijk. Vandaar dat verhaal want zij weet natuurlijk zelf ook wel dat ze met een donkere man heeft liggen krikken. Ik hoop dat de vader een keer op de stoep staat. Dát lijkt me nou eens leuk om te volgen
tjongejongejongejonge..... ik weet niet wie ik zieliger vind, de vrouw die het verhaal verzonnnen heeft of de man die haar geloofd!!!!!!!!!!!