Nu al in de wandelwagen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door hihi, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihi

hihi Actief lid

23 okt 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Hallo,
    Onze kleine grote man (69 cm en 8,9 kilo) past bijna niet meer in de reiswieg van de kinderwagen. Nu wilden we hem wel in de wandelwagen zetten van de Quinny Speedi, maar kan dat al wel? Deze kan wel aardig plat liggen, maar niet helemaal in ligstand. Onze man zit thuis ook het liefst in zijn wipstoeltje. Liggen vind hij niet altijd even leuk... Maar is dit slecht voor zijn rugje???
    Wie heeft hier ook ervaring mee?
    x

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik deed martijn een tijd in de maxi cosi, in de wageninzet lag hij echt nog niet lekker.
    met 5,5 maand ben ik wel begonnen met de wandelwagen toen lag hij er een stuk beter in.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij hadden dit probeel ook. en hadden ook de Quinny Speedi
    alleen vondt ik die echt niet geschikt voor haar om al zo jong in te gaan omdat ie veel te ruim is en omdat je niet naar je kleine kan kijken. wij hebben toen via mp een quinny buzz gekocht zodat ze wel naar ons kon kijken en ze toch lekker kompact lag en niet zo groote wagen in zet. Alleen vonden wij de quinny buzz niet zo fijn. en hebben we nu een bugaboo en die vind ik nog fijner dan allebei de wagens.

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben ook een Speedi en Finn is er ook al en paar weken uitgegroeid, hier ook een reusje!

Na een gesprek met de fysio en zijn KA hebben wij hem wel in de wandewagen gedaan....het grootste gedeelte liggend..maar af en toe (bijv in het park bij de hertjes) rechterop.

Wij hebben wel voor €35,- een zitverkleiner gekocht zodat hij niet zo verdwaald in de wagen en hij zit in een voetenzak...dat scheelt enorm! Hij zit er gewoon stevig in en zakt niet onderuit ofzo...maar hij kan zelf ook wel al goed zitten hoor!

Probeer het even...loop een blokje...je merkt vanzelf of het wel of niet gaat!

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Als je er een zit verkleiner in doet zal het wel kunnen denk ik. Maar ik zou het niet al te lang doen hoogstens een uurtje. Wij hebben gelukkig de phil en teds en Quinn past ook niet meer in de reiswieg maar het achterste zitje is net een maxicosi met een verkleiner erin

Deel Deze Pagina