Al maanden vaak ziek

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Willemijntje19, 2 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Dochter van 10 heeft begin december en eind januari Corona gehad.
    Sindsdien is ze eigenlijk non stop verkouden en moe, moe, moe!! 3 weken geleden had ze een soort griep met koorts en een vreselijk zere keel. Ze was daar nog niet volledig van hersteld en werd ze vanmorgen weer ziek wakker: hoofdpijn, buikpijn, duizelig, rode wangen, verstopte neus. Zelftest negatief, dus ik vermoed weer een soort griep. Ze heeft al zo veel school gemist de laatste tijd. Ik herken mijn voorheen energieke en vrolijke meid niet meer terug. Wie herkend dit bij een kind? Ik vraag me af of ze een vitamine d tekort kan hebben oid. Iemand ervaring? En werd het beter na verloop van tijd?

2. MissXray

MissXray Niet meer actief

Herken dit niet direct na Corona, maar hier zijn de kids en ik ook al een maand af en aan aan het snotteren, hoesten, keelpijn en ik hoor van veel mensen dat ze daar last van hebben.

Hier met z’n allen begin december Corona gehad.

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  3. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Ahh vervelend ook. Er gaat ook echt wel vanalles rond steeds bij ons op school.

4. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Oh wat vervelend! Misschien toch even via de huisarts bloed laten onderzoeken? Op ontsteking, vitaminen, Pfeiffer, enz?
    Kan ook haar leeftijd zijn misschien, er gebeurt veel in het lichaam op weg naar de pubertijd. Misschien dat ze daar vermoeid van is en er in blijft hangen?
    Ik zou even naar de huisarts gaan.

5. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Herken vermoeidheid wel van mijn dochter, als puberproblemen (begon zo rond 11 jaar volgens mij). Het is er af en aan, ze zegt dan dat ze zo moe is. En tijdje later is het weer beter. Bloed is wel onderzocht maar niets uitgekomen verder.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hier ook een dochter die , na de corona in januari, aan het kwakkelen. Al thuis geweest met buikpijn, daarna weer thuis met duizeligheid en hoofdpijn ( inclusief weg draaiende ogen) . Toen ook langs de huisarts geweest omdat we dit niet van haar kennen. Maar longen klonken goed , bloeddruk was goed, bloedsuikers was goed wel wat verhoging, conclusie een virus opgepikt. Volgens huisarts heel logisch , na 2 jaar op afstand blijven en mondkapjes zijn we nu gewoon vatbaarder voor alles. Dat was 3 weken geleden, vandaag zit ze weer koortsig, hoestend en met hoofdpijn naast me op de bank. ( thuistest is negatief)

7. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier hoor ik het ook veel om me heen. Weerstand lager en kids die constant ziek zijn dan weer griep, dan weer verkoudheid dan weer andere virussen. Er heerst enorm veel op het moment. Tijd voor beter weer denk ik.

Deel Deze Pagina