We hebben nu de Hema rietjesbeker maar die vind mijn dochter niks vanwege het zachte rietje. Ik ben dus op zoek naar een rietjesbeker met een hard rietjes netals die bij pakjes drinken zitten Iemand een idee?
Misschien deze? Rietje ziet er steviger uit Prenatal - voeding - Difrax - Difrax rietjes beker assorti
Nuby is tot nu toe antilek, het nadeel bij ons is dat dl dus de rietjes kapot bijt, maar ja dat is dan een kwestie van reserverietjes in huis om op tijd de kapotte te vervangen mocht dit nodig zijn.
Ik heb er 1 van kruidvat. Had ook difrax antilek gekocht maar dat vind ie niks, daar moet hij eerst in bijten voordat er wat uitkomt . Die van kruidvat is niet antilek maar als hij hem laat vallen ligt er niet meteen een hele plas op de grond.
Difrax was bij ons binnen no time kapot. Nu Nuby, maar is ook niet helemaal lekvrij. Gaat de beker bij jullie ook gewoon in de vaatwasser?
Difrax vind ik heel fijn maar inderdaad, een flinke val overleven ze niet. Volgende keer wil ik eentje die wat beter tegen een stootje kan.
Hema.. die is bij ons echt hufter proof overleefd alles! Oeps.. lees nu pas dat hema dus niet bevalt.. sorry
Hema lekt natuurkijkis geen anti lek Difrax lekt enorm Nuby krijg hy het niet uit vanwege dat je erst een beetje erin moet bijten.. K ben dus ook opzoek naar een goede antilek en makkelijke.
Ik ben een grote fan van de bekers van Avent! Lekker niet en gaan gewoon mee in de vaatwasser Ideaal! Die van Nuby & Hema lekken hier toch vaak nog ...
Nou meiden, heb vandaag de Avent rietjesbeker gekocht. Was een beetje bang dat ze er niks uit zou krijgen, wat met de Difrax het geval was, maar het gaat heel goed! Ook het zachte rietje is geen issue meer. Bedankt allemaal voor het mee denken!