Rechter knie naar mijn idee staat wat naar binnen van mijn dochter , ze is nu bijna 5 jaar ? wie heeft dat ook wel eens meegemaakt , dat er iets met je kind der benen, knieeen, voeten , of heupen waren en dat je dacht komt dit nog goed? ps ben wel al eens eerder naar kinderarts geweest, maar die zei dat het later goed komt ????? Ik weet wel dat als mijn dochter een jaartje of 6/7 is, en ik zie het nog dat ik wel even aan de bel trek. Hopenlijk dan nog niet te laat? Vroeg me af of jullie wat ervaringen hebben met benen of knieeen dat je dacht mmm dat staat niet helemaal goed????
En heb met haar een keizersnee gehad , dus dacht misschien heeft het daar ook wel mee te maken , want ze lag best wel opgevouwen in mijn buik benen opgerold net als koprol andersom.
Mijn dochter heeft een wat naar binnen staande enkel. Mogelijk heeft dat te maken met een verzwakking ontstaan toen ze haar beentje brak toen ze 2,5 was. Wij zijn er voor naar de kinderfysio geweest. Een aantal keer geweest en oefeningen gehad om het te versterken. Als ik ergens over twijfel qua houding ofzo - en anderen zien dat ook, dan zou ik zo weer een afspraak maken bij een kinderfysio.
Niet druk om maken. Ons meisje heeft echt x-benen en dit schijnt heel normaal te zijn bij die kleintjes. Groeit vanzelf goed.