Onze dochter loopt sinds gisteren los. Hoezee! ! Ze loopt al maanden aan de hand, maar nu op vakantie durft ze eindelijk los te lopen. Ik weet dat je na een week of 6 de echte schoenen kunt gaan kopen, maar de Aapies maat L heeft ze deze vakantie en versleten en ze is er uitgegroeid. Wat nu? Nog een paar Aapies kopen of iets wat daar op lijkt?
Naar de winkel gaan en daar kiezen nu ook mooie kortingen. Ze kijken dan hoe ze loopt etc. En welke zool bijpast.dan kan je online nog goedkoper scoren. Ikzelf had bunnies roze sandaaltjes zijn super. Bunnies 214011 roze babyschoentjes online bestellen | SOOCO Van suede erg handig voor warme dagen maar als ze meer steun heeft moet ze iets met hardere zool wellicht. Schoesme is vergelijkbaar met bunnies. Ik koop nu gewoon veel online via limango of met kortingen maten vooruit nu ik weet welke voeten ze heeft. Ik koop altijd dure leer schoenen van normaal 60-80 euro maar dus halve prijs dan. Soms ga ik maat even in winkel opnemen maar als kindje al 3-4 mnd los loopt en zonder verkeerd voet zetten dan kan je gewoon zelf uitkiezen. Hoe beter ze lopen hoe hardere zool/steun nodig is
Ik ben fan van Bardossa! Super flexibel en onze dochter stapte er zo op weg Net als Shoesme wel wat duurder maar echt heel goed.
Hier oa Clarks gehad en een merk bij van haren. Bevielen prima! Zolang je de goede maat hebt en een flexzool dan komt het wel goed. Voor nu met mooi weer lekker op blote voeten in de tuin etc en misschien toch nog een paar leren slofjes aanschaffen.
Heb heb dichte schoenen van jochies en sandalen van teva Hij loopt er zo mee weg... In huis gewoon lekker blote voetjes!
Hangt af hoe ze loopt maar is beter geen slofjes want dat heeft geen steun. Is beter bloot voet of anders goede schoenen flex zachte zool schoesme/bunnies etc. De hak moet stevig en hard zijn ook steun aan de zijkant!
Ok. Dank voor jullie reacties. We zijn nu nog op vakantie in Frankrijk. Op de camping laat ik haar liever niet op blote voeten lopen. Volgende week in Nederland gaan we naar een goede schoenenwinkel. Ik gok dat ik haar voeten niet blijvend beschadig met een weekje op leren sloffen.
Oh die zijn leuk! Hoe vallen deze? Mijn dochter heeft maat 19. 19 dan ook nemen of 20? Niet dat ze gaat sloffen.
Hier van de week naar de schoenen zaak geweest Kreeg het advies, er zijn 3 fases in schoenen 1) flexibele zool die kan je over de hele lengte en breedte vouwen --> is voor kindjes die beginnend lopen langs de meubels bv 2) harde zool maar de bij de tenen makkelijk et vouwen --> is vor kindjes die al stabiel los kunnen lopen, bochtjes kunnen maken, speeltjes van de grond kunnen rapen bukkend zonder te gaan zitten 3) volledig harde zool --> weet ik eigenlijk niet precies wanneer Kleintje hier ging nu net over naar fase 2 tip echt naar de schoenen zaak gaan niet online bestellen Hier blijkbaar een hoge brede voet dus niet zomaar alles past eerst goed op laten meten (beide voeten!) zodat je de juiste maat weet en niet kijken naar wat je mooi vind maar wat er goed past (en daarna pas welke je mooi vind )