Waar kan ik het nuby medicijn flesje kopen ? (nexium drama)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lisanne123, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Nexium geven ging hier de eerste dagen goed .
    Met me pink een een speciaal spuitje met lang plastic tuutje er aan .
    Maar nu ... meneer ligt eerst helemaal dubbel . Hartstikke schattig en lief hoor , maar het geven lukt dus niet . Daarna gaat vies kijken en tuft alles gewoon weer uit. Hij gaat al vies kijken als ik me pink erin doe dus denk dat het daar aan ligt maar zonder pink lukt het niet .

In de fles (zonder melk) blijft alles aan de randen kleven dus dat is nutteloos .

Weet het echt even niet en moet gewoon een medicijn flesje hebben maar ze lijken ze nergens te verkopen !
    Weet iemand waar ze het nuby medicijn flesje verkopen . Gewoon in wen winkel niet online dus .

Alvast bedankt !!

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dan toch online je moet toch wat? Misschien een een grote prenatal ?

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik dacht ook alleen online, maar hoor net van een vriendin dat zij m bij het kruidvat heeft gehaald!

4. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    I.d.d. Kruidvat, maar als hij het uit tuft dan gaat hij dat toch nooit netjes opdrinken?
    Met een spuitje in de wangzak spuiten werkt niet?

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik gebruik hier voor de forlax gewon een klein avent-flesje, is misschien ook een idee?

6. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Wat wij doen bij G. is het hem zelf uit het spuitje laten zuigen en dat werkt nog het beste bij hem.
    Het in zijn wangzak spuiten was drama ipv lachen hier krijsen van woede en er inderdaad alles uitgooien dus dat was geen succes meer.

Ik hoop dat de tip helpt want tja naar binnen werken en houden moet toch helaas ;)

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Grappig trouwens, dat dat zo kan verschillen.... Caitlyn vindt hier de nexium lekker :D Die begint al te lachen als ik de slabber omdoe, (krijgt ze alleen om bij de nexium, omdat dat van dat knoeierige plakspul is).

Ik geef dat hier met een spuitje, achter op haar tong, en dan gewoon heel langzaam eruit duwen. Daar word je op een gegeven moment wel ongelovelijk handig in, moet ik zeggen.... ;)

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier een Zantac gebruiker ;). Wij hebben vanaf het begin de vloeistof in een flessenspeen gespoten en zo leeg laten zuigen, daarna meteen de fles erachteraan. Werkt ( nu nog, maar dan met wat drinken) prima.

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Kruidvat heeft ze, ik zag ze laatste keer hangen.
    Zelf heb ik hem toendertijd gekocht bij Babywalz.

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Kruidvat heeft ze, ik zag ze laatste keer hangen.
    Zelf heb ik hem toendertijd gekocht bij Babywalz.

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sorry 2x, forum weigerde net steeds.

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Frannie82 , dankje als ik het flesje nergens kan vinden vandaag dan toch maar even online bestellen .

Inge88 Goed dat je het zegt , ga vandaag even kijken bij kruidvat zou fijn zijn als ze het daar hebben .

Chantal1606 ,
    Hij vond het eerst heerlijk maar ineens is het om maar denk dat hij de structuur van het spuitje niks vind ofzo ik weet het ook niet . Van de een op andere dag omgeslagen .

Rozemarijke ,
    Dat kan ik ook wel proberen heb het gister met difrax flesje en de M speen geprobeerd die raakte verstopt .
    Dus dat was niks .
    Zal het niet teveel aan de randen blijven kleven omdat het zo indikt ?

Ukje , nou zo reageert meneertje inderdaad ook .zal het vandaag is proberen zoals je het zegt .
    Bedankt voor de tip
    Hopen dat dat een succes is .

Rozemarijke , hij vond het hier ook heerlijk maar heeft met uitspugen en ondeugend doen volgends mij ondekt . Het is ineens omgeslagen .
    Het slapen , het medicijnen nemen alles . Misschien de 12 weken sprong . Hihi wel fijn dat jou meisje het lekker blijft vinden , scheelt een hoop werk . Wat voor spuitje gebruik jij eigenlijk een kleintje of een hele grote met zo een tuitje eraan ?
    Misschien dat ik wel de verkeerde gebruik en dat niet zo goed werkt .

Sallie , dankje dat ga ik ook proberen .
    Welke speen gebruik jij ervoor ?

Bamjolan , ik ga vanmiddag kijken hopen dat ze ze daar hebben .

Ik ga alle tips even af en dan hopen dat er een goede tip tussen zit ;) .
    Ga het uitproberen er zal vast wel iets werken .

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Wij deden de nexium altijd door de melk, dat ging ook prima.

14. misa

misa Niet meer actief

Ik heb 'm bij een grotere kruidvat hier gezien. En anders op bol.com. Verzendkosten zijn volgens mij vrij laag.

Wij deden met de zantac altijd eerst de speen van de fles, vinger op het gaatje, zantac erin, eventueel een beetje melk erbij en dsn eerst dat geven en vervolgens de rest van de fles.

15. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo deden wij het ook.
    Losse speen van een fles geven, op het momend dat ie begon te zuigen, voorzichtig met een spuitje het medicijn in de speen laten stromen.
    ging hier prima. Deden het hier wel liggend op het aankleedkussen.

Moet wel zeggen dat ik toen niet wist dat die medicijnflesjes bestonden hoor.
    Als ik het toen had geweten had ik denk ik daar ook wel liever voor gekozen.
    Zag ze idd laatst ook nog bij de kruitvat hangen.

Deel Deze Pagina