Hier trakteer ik altijd op voorleesboekjes van de Action leuk inpakken, ballon erbij of doosje rozijntjes en klaar ben ik! (Ik kan echt niet knutselen)
Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt joh. Fruitstokjes zijn zo gemaakt, en altijd een succes. Een doosje rozijntjes met een uitgeprint figuurtje er op geplakt. Cupcakeje met fondantversiering. Bakjes van de hema met popcorn........ Er is zoveel joh!
Precies dit Ik heb al een 'bord' aangemaakt met allemaal traktaties.. ik kom zijn hele schooltijd wel door denk ik
Gedroogd fruit op een stokje? Wij hebben een school die nogal is ingericht op natuurlijk en suikervrij (géén mini-marsjes dus, dan hoor je er écht niet bij ), en dan zijn er nog kinderen allergisch voor noten of zuivel. Iedere keer weer puzzelen! Maar dit was makkelijk en de kids vinden het best lekker (alleen de dadels niet zo).
Ik heb ook lang gezocht haha. Maar mijn idee altijd op pinterest gevonden. Ben nu bezig met bloemen maken. Bloem afbeelding uitgeknipt, blaadje eraan, sateprikker, doosje rozijntjes, mandarijntje en eronder een klein cakeje. Vorig jaar olifantjes uitgeknipt en als neus zo een uitschuifbaar toetertje, met een stoepkrijt en doosje rozijntjes.
Die zijn inderdaad leuk! Hoe heb je de snoepjes vastgemaakt? Met name de dropveter aan de achterkant?
Heel simpel servetje eromheen halve dropveter er dichtknopen past precies..ik heb de smarties en mondje vast gezet met een decoratiestift van dokter oetker.
Wij hebben voor morgen heel simpel leuke dieren-uitdeeldoosjes (van de Hema) gevuld met een doosje rozijntjes, rolletje met van die kleine smeltende (dextrose?) snoepjes en zo'n toeter. Alternatief was een knijpfruit leuk verpakken of een soort knapzakje maken met een soepstengel, servetje en daarin rozijntjes. Maar dochter wilde dit graag dus prima
Hier wordt erg moeilijk gedaan; géén snoep wie dit wel doet mag de traktatie niet op laten eten in de klas en dat moet je dan zelf bepalen.
Herkenbaar Ik vind het ook wel prettig hoor, met meer dan 25 kindjes in de klas én jarige juffen én feestjes als Sint Maarten en kerstontbijt en Pasen, is het op school wel vaak raak met uitdelen. Prima dat het dan geen Marsen of bergen snoep is. Maar als je het vervolgens zelf moet maken..... Wat een gepuzzel!