dochter maakt lcd tv kapot

Discussie in 'De lounge' gestart door claudiawijnand, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudiawijnand

claudiawijnand Actief lid

1 nov 2006
    290
    0
    0
    :Dme dochter van 3 heeft met een stok twee keer in het scherm getikt. nou zie je heel veel dode piksels dus tv van 4 jaar oud is kapot. maar nou vraag ik me af kan je daar geld voor terug krijgen van de verzekering we hebben avp en inboedel.
    weet iemand dat of hebben we gewoon pech.:)

2. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Volgens mij alleen als je een soort van all risk verzekering hebt ( daar was eens een reclame van)

3. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik denk dat je gewoon pech hebt, maar je kunt het altijd proberen toch?
    Is wel een duur grapje trouwens :).

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Kun je dat niet in je polisvoorwaarden vinden? Lijkt me dat daar wel in moet staan of schade veroorzaakt door kinderen verzekerd is...?
    Je zou denken dat het gedekt is, maar misschien is het alleen maar voor schade die je kinderen bij een ander veroorzaken? Geen idee.

Ben wel benieuwd eigenlijk...

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb de allrisk woonverzekering van Centraal Beheer en ik krijg alle schade die ik zelf, mn kinderen of wie dan ook aanbrangt aan mijn spullen, vergoedt.

6. claudiawijnand

1 nov 2006
    290
    0
    0
    zal eens kijken in de polis maar zit niet zoveel bij.. volgens mij zijn we all risk verzekerd.

maar er is nog veel meer kapot gegaan deze week heerst er een vloek bij ons niet normaal meer..:$

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Op je AVP is het sowieso niet gedekt, dat is alleen voor schade die een lid van jullie gezin anderen toebrengt.

Als je een All Risks inboedelverzekering hebt is het bij de meeste maatschappijen gewoon gedekt. Gewoon even bellen dan weet je het meteen.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    zoveel kapot als in je onderschrift? Men... ik zou gewoon alles uit t raam gooien en nieuw kopen dan, zoveel heb je nu toch niet meer.:p

9. claudiawijnand

1 nov 2006
    290
    0
    0
    ja alles is kapot allemaal dus nieuw aan het kopen, pff daar gaat het geld whaha zo blijf je bezig.. me dochter dacht dan kan de tv ook wel kapot :p

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

je kan dan haast beter plasma kopen die hebben glazen platen. wij hebben ook lcd maar die staat hoog en naar achteren onze uk kan er gelukkig niet bij.

krabpalen zijn gelukkig niet zo duur, ff googelen en je vind ze voor leuke prijzen en als er maar 1 paal stuk is, kan je die vaak los bij bestellen

11. claudiawijnand

1 nov 2006
    290
    0
    0
    we hebben onze verzekering gebeld.
    en we krijgen het vergoed de nieuw prijs die er nu voor staat. dus dat is wel mooi. iets van 300 euro krijgen we terug.

ze moeten alleen dan een foto hebben en het type nummer. en wie het heeft gedaan we zijn gelukkig top dek verzekerd dat scheelt gelukkig wel.

gelukkig zitten er ook dingen tussen die niet zo duur zijn dat scheelt weer :p

12. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    volgens mn vriend van wel, desnoods zeg je dat iemand anders het heeft gedaan.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

x2.

14. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik weet niet precies hoe het zit. ik heb op aanraden van onze verzekeringsagent een polis genomen voor brand en inboedel die ook schade door mijn eigen kinderen in ons eigen huis dekt. normaal is het schijnbaar alleen als ze ergens anders iets slopen.(maar in de praktijk blijkt meestal juist datgene wat je dan aan de hand hebt niet verzekerd te zijn.)

Deel Deze Pagina