Snel een buik! (3de kindje) Hoe buikje nog verbergen? Tips!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sproettie, 13 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    hoi meiden

Ik ben momenteel ong 5 weken zwanger van de 3de. Maar heb sinds de test al een buikje. Het valt nu al enorm op. Ik krijg pas 15 januari mijn intake met echo. Tot die tijd kunnen we het onmogelijk verborgen houden denk ik..

Iemand tips?

2. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Een paar wijde truien met een iets strakker shirtje eronder? Mensen ontwijken deze periode is ook lastig met de feestdagen :roflmao: En anders hopen dat het mensen niet opvalt.. Ik moet zeggen dat ik ook snel een buikje had (lang leve de darmen), maar dat het andere mensen lang niet zo opviel als mijzelf :D

En als mensen er achter komen is het niet anders, daar kun je dan weinig aan doen behalve vragen of ze het niet tegen de halve Benelux willen vertellen :rolleyes:

Edit: OJA GEFELICITEERD!!!!! :D:D:D:D

3. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!! Ben benieuwd joe snel mijn buik gaat groeien.

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    jep.. begint nu bij mij ook al..
    en ben nog maar 4 weken..

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Als het zo erg opvalt zou ik het gewoon bevestigen als mensen het vragen. Vragen ze niets het zelf ook niet opbrengen.

6. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ja inderdaad ga ik ook doen.. ik heb vooral na het eten een flinke buik!

7. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik was toen de zomervakantie begon bijna 10 weken zwanger en vrijwel iedereen op het schoolplein had het al door. Ondanks de pogingen het te verhullen... Mensen die ernaar vroegen kregen een eerlijk antwoord, de meesten durfden er niet naar te vragen . Dus mij is het niet gelukt het te verbergen! Wel heb ik het na twaalf weken pas verkondigd, daarvoor begon ik er zelf niet over.
    En bij ons werd het trouwens niet eens verwacht, met een 7 jarige en een 5 jarige. Dus het was gewoon vreselijk zichtbaar. En nu nog steeds een grote buik!

8. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18
    Allereerst van harte ! Hier ook 4e zwangerschap, 3e kindje. Nu bíjna v30wk.
    Kon deze zwangerschap amper verbergen , met 6 wk aardig buikje! Ik ging de zomer in, dat was lastig....mn moeder had t door maar heeft heel netjes niks gevraagd.

Nu de winterperiode zou ik ietsje makkelijker vinden...shirt met vest /jasje en dan sjaal/ketting?
    Succes en goede zwangerschap gewenst!

9. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Gefeliciteerd!!

Euhm, is bijna niet te doen bij de derde. Een sjaal werkt het beste.

10. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hier idd ook van alles over elkaar maar savonds gaat de knoop echt los.. mijn man zei gister dat het nu al zichtbaar is.. we gaan het zien

11. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Is dat niet meer het idee ? het zijn tenslotte nog gewoon darmen dus het zal eruitzien alsof je teveel gegeten hebt ;)
    En vreemde mensen letten toch minder op je dan je denkt ;)

12. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Onze familie en vrienden weten het ook nog niet..

13. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Gefeliciteerd!!

Herkenbaar probleem.. ik droeg heel veel vestjes. Daarin kon ik het beste in 'verstoppen'

14. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18
    Ja, idd...en nu maar hopen dat het verbergen nog voor een paar weekjes lukt! Zo gauw we de 3mnd passeerden hebben we het verteld en leek wel of mijn buik nóg harde ging groeien

15. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    #15 Juun012, 16 dec 2017
    Laatst bewerkt: 16 dec 2017
    Herkenbaar...
    Ik kan het ook echt niet verstoppen, het is echt een rond buikje al en helemaal naar voren. Het scheelt inderdaad met vesten en truien. Ik kan al vanaf week 6-7 wkn geen eigen broeken meer aan. Door die positiebroeken lijkt het meteen 10x zo erg haha.
    Ik lieg er ook niet om, het is nu eenmaal zo! Nog een weekje en dan maken we het wereldkundig(naaste fam weet het allang) dus moet goedkomen

Mijn baarmoeder zit ook al echt ver boven mijn schaambeen dus niet zo verwonderlijk, hebben jullie dat ook?

16. LollyLolbroek86

LollyLolbroek86 Bekend lid

24 okt 2017
    549
    445
    63
    Haha uhm ja niet te doen :roflmao: zelfs niet met vestjes. En idd je ziet deze maand zo'n beetje iedereen. En dan je buik NA het kerstdiner :roflmao::eek:

Ik heb een vroege echo gepland hopelijk met hartactiviteit. Geen zekerheid hoe het daarna gaat maar dan zit het in eerste instantie iig goed. En daarna vertellen we het iig onze naasten.:oops::p

17. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Dit was mijn buik vorige week al smorgens.... normaal ben ik vrij plat

Bijgevoegde bestanden:

HopeSept12 vindt dit leuk.
  18. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Het valt gelukkig nog mee. Ik denk dat het je zelf meer op valt dan anderen hoor, die kijken toch meestal vluchtig. Tenzij iemand de hele tijd naar je buik gaat lopen staren:D

19. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Nou ja als je normaal plat bent, valt dit wel op denk ik! Het ziet er ook niet echt uit als gewoon dik vind ik :rolleyes:

20. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ja maar er is toch niemand die minutenlang naar je buik kijkt zoals wij wel naar deze foto? Als je het even vluchtig ziet (zoals de meesten dat zullen) hoef je niet direct bang te zijn dat mensen het weten. Ze zullen het in ieder geval niet vragen aan TS denk ik. Hoogstens achteraf zeggen "ooo ik had al een vermoeden". :p

Deel Deze Pagina